מה המשמעות של גידול בכליה?

צמד המילים מהם כולנו חוששים כאשר אנחנו הולכים לרופא הוא – גידול סרטני. גידול סרטני יכול להיות בכל איבר בגוף והוא יכול להתפשט בכל הגוף. אחד האיברים בהם יכול להתגלות גידול סרטני הוא הכליות שלנו. גידול בכליה יכול להיות או שפיר או סרטני. בכל מקרה צריך להסיר את הגידול ואם הוא סרטני גם למנוע מהסרטן להתפשט באיברים אחרים בגוף. ההבדל בין גידול שפיר לגידול סרטני הוא שגידול שפיר לא גדל וגידול סרטני יכול להמשיך ולגדול.

מהי הדרך הכי טובה לטפל בגידול מסוג גידול בכליה?

הדרך הכי טובה לטפל בסרטן שמופיע בצורת גידול בכליה היא קודם כל להסיר אותו מהגוף. לעיתים אפשר להסיר רק חלק מהכליה ולעיתים יש צורך להסיר את כולה. בני אדם יכולים לחיות גם אם יש להם רק כליה אחת בגוף. במידה והרופאים ממליצים על כך יש צורך לעבור טיפולים נוספים כמו הקרנות, טיפולי כימותרפיה או טיפולים ביולוגים. מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה לסרטן כליות לפני שאנחנו מחליטים איזה טיפול נקבל ואיזה טיפול הכי יכול לסייע לנו להחלים. 

איזה טיפולי רפואה משלימה יכולים לסייע בטיפול בסרטן?

טיפולי רפואה משלימה יכולים לסייע לחולים שיש להם גידול בכליה שהוא סרטני על ידי כך שהם משפרים את איכות החיים שלהם. טיפולים כמו טיפולי תזונה או טיפולי עיסוי יכולים להקל את הכאבים שחולי סרטן מרגישים ולגרום להם להרגיש טוב יותר. בכלל מי שיש לו סרטן צריך במיוחד לשים לב לתזונה של מה שהוא בוחר לאכול. יש מאכלים שהם מסרטנים יותר ממאכלים אחרים וכדאי להימנע מהם.

בסופו של דבר, סרטן היא המחלה ממנה כולנו מפחדים. כיום לרופאה המודרנית ולרופאה המשלימה יש הרבה דרכי טיפול בסרטן והמחלה היא לא בהכרח גזר דין מוות. הרבה מאוד אנשים שחולים בסרטן מבריאים ממנו וממשיכים לאחר מכן לחיות חיים מלאים ומאושרים. המפתח להחלמה מסרטן הוא לחיות חיים מאוזנים יותר בהם אנחנו יכולים לאזן בין ספורט, מנוחה, עבודה, שעות פנאי ותזונה שתטיב עם הגוף והנפש שלנו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כירופרקטיקה – מה זה ולמה משתלם לפנות לכירופרקט?
במהלך היום, אנחנו מתמודדים עם לא מעט מתחים ולחצים אשר יכולים להשפיע עלינו, לא רק בהיבט הנפשי אלא גם...
קרא עוד »
מרץ 03, 2021
בדיקת אקו לב
רופאי משפחה וקרדיולוגים שולחים לעיתים לקוחות שאין להם רקע לבבי וגם בעלי רקע לבבי, לבדיקת אקו לב כדי...
קרא עוד »
יול 07, 2020
חדרי שינה
בעבר, חדרי שינה שימשו לישון בהם. אבל עכשיו, הם משמשים להרבה יותר. חדרי השינה הפכו לחדרים המשמשים בית...
קרא עוד »
נוב 22, 2022