שאיבת זרע אשכים

ישנם מקרים מסויימים שבהם זוגות מתקשים להכנס להיריון למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלהם. עבור אותם זוגות זה יכול להוביל לתסכול מסויים ואף לצער מכיוון שיש להם את הרצון להביא ילדים לעולם, אך הם נתקלים בקושי מסויים בכניסה להיריון. חשוב קודם כל שזוגות כאלה ידעו שאין משהו חריג אצלם ושקשיים בכניסה להיריון יכולים להיות דבר שכיח יותר ממה שהם חושבים ובמקרה כזה מה שצריך לעשות זה לפנות לטיפול שנועד כדי לעזור להם לייצר היריון. זוגות שפונים לטיפולי פוריות צריכים קודם לעשות בדיקות שונות על מנת לברר מהו הגורם שמעכב ומקשה את הכניסה להיריון ועל פי תוצאות הבדיקות יוחלט מהו הטיפול שהם יעברו כדי שיוכלו להיות בהיריון. יש מקרים שבהם מתגלה שיש צורך בעזרה בטיפול אצל האשה, יש מקרים שבבדיקות יתגלה שהגורם לקושי להכנס להיריון הוא אצל הגבר. לכן לפני טיפולי פוריות עושים בדיקות לאשה וגם מפנים את הגבר לבדיקת זרע על מנת לוודא את תקינות הזרע של הגבר ובמידה ונמצא שהזרע אינו תקין נקבעים טיפולים בהתאם, כמו למשל שאיבת זרע מהאשכים עבור הפריה חוץ גופית Micro Tese.

באיזה מקרים מתבצעת שאיבת זרע מהאשכים?

כאשר מדובר על הפריה חוץ גופית, בהרבה מהמקרים היא לא נעשית בגלל בעיה שמתגלה בזרע ואז במקרה כזה שהזרע תקין, פשוט נלקחת דגימת זרע מהגבר לצורך ההפריה החוץ גופית. אך במקרים שבהם יש אצל גברים חוסר זרע בפליטה או שמדובר על כמות זרע קטנה מאוד שנפלטת, ניתן לבצע שאיבת זרע ישירות מהאשכים ובמקרה כזה איכות הזרע שנלקח ישירות מהאשכים היא טובה ומתאימה לצורך הפריה חוץ גופית. לכן במקרים כאלה וגם במקרה שבו כמות הזרעונים בזרע שבפליטה רגילה היא קטנה מאוד, אפשר לבצע שאיבת זרע ישירות מהאשכים, קבלו מידע בנושא באתר Vivility.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים אופטומטריסט קליני שכדאי יהיה לפנות אליו
להיות אדם שסובל מבעיית ראיה זה לא דבר שקל להתמודד איתו, ואם לא מזמן התחלתם גם אתם לחוש שיש לכם בעיית...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
שיבוש היגוי
שיבוש היגוי היא הנה בעיה הנמצאת בתוך התפחות השפה של כל ילד. שיבוש היגוי כמו שמו, הוא הקושי של אנשים...
קרא עוד »
פבר 24, 2016
איפה מומלץ לקנות מיטת מעבר?
מיטת מעבר לילדים היא השקעה מצוינת להורים שרוצים רהיט רב תכליתי ועמיד לאורך זמן עבור ילדם. מיטות אלו...
קרא עוד »
יונ 06, 2023