חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה

כאבי גב כתוצאה מחזה גדול הם אחד הגורמים השכיחים לכאבים בגוף האדם. זה יכול להשפיע על אנשים בכל גיל ומין. הסיבה העיקרית לכאב מסוג זה היא עלייה בגודל כלוב הצלעות, המפעילה לחץ על חוט השדרה. לחץ זה יכול להוביל לפריצת דיסק בלטים או שבר בחוליות.

הקטנת חזה היא הליך כירורגי שמקטין את גודל שדיה של האישה על ידי הסרת שומן ורקמות בלוטות. הליך זה מבוצע בדרך כלל למטרות קוסמטיות, לשיפור הנוחות או לטיפול במצבים רפואיים.

המגמה הגוברת של ניתוחי הגדלת חזה הביאה לעלייה במספר הנשים המבקשות להקטין חזה. ההליך הפך לפופולרי בקרב ידוענים, שלעיתים עוברים אותו כדי להקטין את גודל החזה או לתקן אסימטריה.

מחקר שנערך לאחרונה מצא שנשים עם חזה קטן יותר נטו להיות מרוצות מהמראה שלהן יותר מאשר לנשים עם חזה גדול יותר.

לאחר ניתוח הקטנת חזה, חשוב שתינתן למטופלת הדרכה נכונה לגבי תקופת ההחלמה ולהציג בפניה את האפשרות של חזייה לאחר ניתוח שתסייע לה בהחלמה. הדבר המשמעותי ביותר שהתגלה בנוגע להחלמה לאחר הקטנת חזה הוא שזה נורמלי שמטופלות חוות כאב, נפיחות ותסמינים אחרים. זה יכול לקחת עד שישה חודשים עד שכל התסמינים הללו ייעלמו.

מהי חזייה רפואית?

חזייה רפואית היא בגד תחתון הנלבש לתמיכה בחזה לאחר ניתוח הקטנת חזה. היא עשויה להיקרא גם חזייה לאחר ניתוח, או חזייה לאחר כריתת שד.

החזיות עשויות מחומרים כמו כותנה, ניילון וספנדקס על מנת שיהיו גם נוחות וגם עמידות. החזייה הרפואית של isavela מיועדת לספק תמיכה ונוחות לנשים שעברו ניתוח הקטנת חזה. והיא מעוצבת בצורה כזו שלא יגרום לגירוי בעור הרגיש סביב החתכים. זה גם מספק יותר כיסוי מחזיות רגילות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוחים פלסטיים – איך מתכוננים לניתוח בצורה נכונה
סוג הניתוחים הפופולארי ביותר, הוא ללא סוג ניתוח פלסטי. אומנם מדובר בסוג שמקיף מגוון רחב של ניתוחים, אך...
קרא עוד »
יול 31, 2020
ניתוחי חניכיים – אילו ניתוחים קיימים היום?
על מנת להבין את המצב הנוכחי של ניתוחי חניכיים, יש צורך להבין את סוגי ניתוחי החניכיים השונים. ניתוחי...
קרא עוד »
דצמ 29, 2022
סקסולוג מומחה
פעמים רבות עולה צורך בשירות או בייעוץ רפואי של סקסולוג מומחה. בהרבה מן המקרים ישנה הרבה בושה מצד...
קרא עוד »
פבר 18, 2021