ניתוח אף

ניתוח אף הוא אחד מבין הניתוחים הפלסטיים המבוקשים יותר, גם על ידי גברים וגם על ידי נשים. ניתוח שכזה יכול לשפר את מראה הפנים של האדם בצורה משמעותית ולהעניק לו מראה הרבה יותר מעודן והרבה יותר מרשים, ולכן רבים בוחרים לבצע אותו. כמובן, מדובר בניתוח לכל דבר, על כל הסיכונים הקיימים בו, ולכן לפני שאתם בוחרים לעשות ניתוח אף חשוב שתכירו היטב כל פרט הקשור לניתוח, ולתקופה שאחריו, בכדי שתוכלו לבצע אותו בהרגשה בטוחה וטובה יותר ובכדי שתוכלו להעניק לעצמכם הרבה יותר חופש פעולה לאחר הניתוח, תוך כדי שמירה על הכללים של ההחלמה.

הכנה לקראת ניתוח אף

לפני יום הניתוח תשבו עם המנתח והוא יתכנן את הצורה החדשה של האף, בהתאמה לשאיפות שלכם ובהתאמה למבנה הפנים שלכם. כיום ישנם מנתחים פלסטיים אשר עובדים עם תכנת הדמיה ממוחשבת לפני שהם מבצעים ניתוח אף וכל ניתוח פלסטי אחר, וכך מאפשרים לכם לראות מראש את התוצאה ולהחליט האם המראה הסופי הוא מה שאתם מחפשים או לא. תמיד כדאי לבחור במנתחים שכאלו, בכדי שתוכלו לדעת מראש מה יהיה המראה הסופי והאם הוא יתאים לציפיות שלכם. מדובר בניתוח, לא משהו שתוכלו לשנות ולהחליף פעמים רבות לאחר מכן במידה והתוצאה לא תמצא חן בעיניכם, וחבל שתשקיעו כסף רב בניתוח שלא תהיו מרוצים מהתוצאות שלו.

החלמה לאחר הניתוח

הימים הראשונים לאחר הניתוח יהיו מעט קשים וצפויים כאבים, אותם ניתן לשכך בעזרת משככי כאבים שונים, על פי מרשם הרופא. יחד עם זאת, מיום ליום הכאבים ילכו ויפחתו, הנפיחות באף תקטן ולאט לאט תוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם. חשוב שתדעו כמה דברים שיקרו בתקופת ההחלמה:

  • קשיי נשימה – בימים הראשונים שלאחר הניתוח יהיה לכם קשה לנשום דרך האף, אך בשבועות שלאחר מכן הדבר יהפוך להיות קל יותר ויותר מיום ליום.
  • בצקות ונפיחות – לאחר הניתוח תוכלו לראות בצקות או נפיחויות באזור של האף וסביבו. הנפיחות תלך ותגדל עד היום השלישי לאחר הניתוח ולאחר מכן תלך ותפחת עד החלמה מראה.
  • חזרה לעבודה – לרוב, שבוע – שבועיים לאחר ניתוח אף ניתן לחזור לעבודה, במידה ולא מדובר בעבודה פיזית קשה מאוד או בעבודה אשר עלולה לגרום לכם לקבל מכה בפנים או להיתקל בחפצים כבדים שיגרמו לנזק לאף הרגיש לאחר הניתוח. לכן, עוד לפני הניתוח התייעצו עם הרופא לגבי העבודה הספציפית שלכם והחזרה הצפויה אליה, כדי שתהיו מוכנים.
ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארבעה טיפים לבריאות טובה
רוצים ליהנות מבריאות תקינה? תוהים מה עליכם לעשות כדי להיות בריאים, חזקים ובעיקר מאושרים? הנה ארבעה...
קרא עוד »
מרץ 06, 2017
חשיפת גוזיות: 5-8 גילויים מפתיעים
בתור סמכות מוכרת עולמית בעולם האופנה והבגדים התחתונים, אני שמח לקחת אותך למסע אל היקום המסקרן של...
קרא עוד »
אוק 12, 2023
מדוע המרב"ד ממליץ לפסול רישיון
כל אדם אשר אוחז ברישיון נהיגה בידיו, הוא אדם אשר הוכרז ככשיר לנהיגה, למד כמות שיעורי נהיגה נדרשת ועבר...
קרא עוד »
יונ 14, 2018