שירותי סיעוד

לראות ולהבין שההורים הולכים ומתבגרים זה לא פשוט. הם זקוקים לעזרה בכל יום יותר ויותר, ונשאלת השאלה מה אנחנו, הילדים שלהם, יכולים לעשות. זה נשמע לכם מוכר ואתם מחפשים פתרון? דעו שיש היום לא מעט אפשרויות בנושא של שירותי סיעוד מתקדמים. 

איזה שירותי סיעוד ההורים שלכם צריכים? 

עוד לפני שנראה לאיזו חברה כדאי לפנות לצורך קבלת שירותי סיעוד, חשוב לעצור ולהבין: מה בעצם ההורים שלכם צריכים? האם הם צריכים אוזן קשבת? או שאולי הם צריכים עזרה בבית של מטפלת 24/7? האם יש פעולות שהם עדיין כן מסוגלים לבצע לבד? ולמה באמת אפשר לצפות כאשר מכניסים מטפלת סיעודית הביתה? מדובר על תחום מורכב מאוד ולכן, עוד לפני שאתם מתחילים את כל הבירורים, צריך להבין מה דרוש להורים שלכם. 

איך מממנים שירות כזה? 

זה ברור שאם ההורים שלכם צריכים שמטפלת זרה / מטפלת לקשישים תעבור לגור אצלכם ותדאג להם, זה גם יעלה לכם לא מעט כסף. לכן טבעי שתהיו מוטרדים מהשאלה איך מממנים שירותי סיעוד. החדשות הטובות הן שבמצבים מסוימים ניתן לקבל החזר מסוים מהביטוח הלאומי, ולכל אחד יש זכאות ברמה אחרת. לכן חשוב תחילה לבדוק את הנתונים האלה ולראות באיזה אחוז למעשה המדינה משתתפת. בנוסף, כדאי לדעת שיש גם מקרים שבהם המחיר יהיה יותר זול, כך שאין סיבה לחשוש מראש מעלויות מופקעות.

איך בוחרים חברה מובילה בתחום החשוב הזה? 

אם כבר עברתם את שלב ההכחשה וברור לכם שההורים זקוקים לעזרה, ברור שתרצו לבחור עבורם חברה מובילה של שירותי סיעוד. אתם מפקידים בידי החברה את הדבר היקר לכם ביותר: ההורים. לכן חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה שמעסיקה עובדים עם לב רחב שיידעו לסייע להורים שלכם בשלב כה מורכב בחייהם. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כורסת מסאז
יש רגעים שבהם אנחנו רוצים להתפנק, להרגע ולנוח. זה קורה לנו הרבה פעמים כשאנחנו חוזרים עייפים מהעבודה...
קרא עוד »
אוג 07, 2022
סיגריה אלקטרונית- כי בריאות היא לא רק סיסמה ריקה
העולם הולך ונעשה בריא יותר וזו כבר כמעט עובדה מוגמרת. מי שמביט סביבו יראה פחות ופחות מעשנים ויותר...
קרא עוד »
יול 17, 2019
אבחון מוקדם של סרטן השד
אומרים שזמן רץ מהר כשנהנים. אצלנו, הנשים, הזמן רץ מהר תמיד – כשאנחנו עסוקות במהלך היום, וכשאנחנו נחות...
קרא עוד »
אפר 27, 2017