הרמת חזה

הרמת חזה

אחד מהניתוחים היותר פופולריים שנשים בכל העולם מבצעות, הוא ניתוח להרמת חזה. ישנן סיבות רבות לכך שנשים עשות את הניתוח הפשוט הזה, כאשר המרכזית שבהן היא זו הקשורה לאידיאל היופי בעיני המתבוננת.

הרמת חזה

כל אישה רואה את הדמות של עצמה עשרות פעמים ביום ולא תמיד כל אחת מרוצה ממה שהיא רואה. יש נשים שמעדיפות את החזה שלהן קטן וסטנדרטי ואחרות, מעדיפות את החזה שלהן מורם כלפי מעלה וזקוף כמה שאפשר.

הליך פשוט

הרמת חזה הוא הליך פשוט מאוד שאינו מסכן את המטופלת. הוא הליך נוח ביחס לניתוחים אחרים והוא פופולרי מאוד בקרב נשים רבות בעולם כולו. הניתוח הוא עניין של כמה שעות בלבד ובביקור חד פעמי.

בביקור זה, יוצע לכן לעבור את הטיפות של הרמת החזה בהרדמה מלאה או הרדמה חלקית. זו בחירה שנתונה לכן בלבד ועליו תצטרכו להחליט יחד עם הרופא.

למי זה מתאים?

לכל אחת. ממש כך. אין מגבלה של גיל (אם כי לנשים מבוגרות מאוד מאוד כדאי להתייעץ עם רופא כמו ד"ר אנדרי אופק לפני ביצוע של הליך כזה) או כל מגבלה אחרת שכן כאמור, זהו הליך פשוט מאוד שאינו מסוכן.

חושבות להרים חזה? התייעצו עם הרופא שלכן

אם אתן חושבות לעבור את ההליך, כדאי מאוד שתתייעצו עם הרופא שלכן ותבררו אתו האם כדאי לכן לעשות את הניתוח או שמה כדאי להמתין או לרדת מזה. יש נשים עם בעיות רפואיות, שהליך זה יכול להוות עבורן סכנה מסוימת. 

לכן, כדאי מאוד שהתייעץ עם רופא מומחה שיידע לומר לכן האם תוכלו לבצע את הניתוח. ייעוץ שכזה יכול לחסוך מכן מפח נפש גדול אם וכאשר גופכן לא יתאים לטיפול.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחלות המעי וההתמודדות איתן
מתוך מחלות שונות שעלולות לפגוע במעי ולהפריע לתפקודו, ישנה מחלה שנקראת קרוהן, וההתמודדות איתה דורשת...
קרא עוד »
יונ 17, 2015
האנשים שחייבים להכיר את היתרונות של הכורכומין
בעידן שבו אנחנו חיים יש אינספור סוגים של מוצרים טבעיים שמטרתם לחזק את מערכות הגוף השונות. עם זאת, לא...
קרא עוד »
יול 23, 2018
הצרת היקפים – רפואה אסתטית להמונים
ענף הרפואה האסתטית עוזר לנו לשפר את המראה החיצוני שלנו ולשנות בגופנו פגמים או דברים שלא מוצאים חן...
קרא עוד »
ינו 08, 2018