תיקון מתיחת פנים

תיקון מתיחת פנים

תיקון מתיחת פנים משנית הוא הליך שנערך לאחר שכבר בוצעה מתיחת פנים. מנתח פלסטי מומחה יכול לבצע את התיקון ומטפל באופן הטוב ביותר במטופלים שעברו הליכים שהניבו תוצאות שליליות.

מטופלים אשר מתייעצים עם מומחה לניתוחים קוסמטיים, בנוגע לאפשרויות תיקון מתיחת פנים שהשתבשה, מקבלים המלצות לשיטות טיפול שונות ומיוחדות, והם זקוקים לתשומת לב אישית מקיפה בשל ההליכים השליליים שעברו. מנתח פלסטי מיומן משתמש בגישה מותאמת אישית ומציע הליכים ייחודיים המותאמים למטופל.

אנשים מבקשים לתקן מתיחת פנים מסיבות רבות

התרחיש הנפוץ ביותר הוא מצב שבו אדם עבר מתיחת פנים מוצלחת, אך באופן טבעי, עם הגיל, ולאחר שנים רבות, הגיע הזמן לחזור על ההליך על מנת לשמור על המראה הצעיר. במקרים רבים ההליך מבוצע היטב והתוצאות מחזיקות מעמד למשך עשר שנים. במקרים אחרים אדם עובר את הטיפול והתוצאה אינה מקובלת עליו, כי אזורים מסוימים בפניו לא טופלו היטב.

הבעיות הנפוצות ביותר כוללות משיכת לסתות או רפיון צוואר לאחר הניתוח, או צניחת הלחיים ואמצע הפנים. הליכים שאינם מחזיקים מעמד זמן רב כצפוי, מהווים גם הם סיבה נפוצה מאד לבצע תיקון מתיחת פנים. מטופלים אשר אצלם המראה ההדוק או המתוח בוצע בהגזמה, נוטים אף הם לעבור הליכי תיקון.

כל השיטות למתיחת פנים שמפחיתות את הלחץ על העור, עלולות לגרום להצטלקות ועיוותים סביב האוזניים, או לבעיות בקו השיער, כגון אובדן פאות לחיים.

מהלך תיקון מתיחת פנים

מטופלים רבים שעברו הליכי מתיחת פנים קודמת, ויש להם עור דק, זקוקים לטיפול מיוחד על מנת למנוע סיבוכים הנובעים מן ההליכים המשניים. לאחר שהעור נבדק ביסודיות, יש להקפיד על איזון הפנים בין האזורים העליונים, האמצעיים, התחתונים והצוואר, ולשרטט את שיטת התיקון.

שטחי חוסר האיזון ניתנים לטיפול בו זמנית עם מתיחת פנים אנדוסקופית. בנוסף, כיום רופאים יודעים כי תהליך ההזדקנות אינו עניין של רפיון הנובע מכוח הכבידה בלבד, אלא מהווה ניוון משמעותי של הנפח גם בשל השינוי בעצם השלד, כמו גם ניוון תת עורי.

כתוצאה מכך, מטופלים רבים שפונים לתיקון מתיחת פנים, זקוקים להעברת שומן מדורגת לשחזור נפח הפנים.

תיקון מתיחת פנים מתקן עיוותים

המטופל פונה לרופא אחר כדי לתקן את העיוות שנוצר בפניו לאחר הטיפול הקודם, אשר נגרם על ידי מתח שטחי יותר מדי על העור, עד שנוצרה משיכת העור לרוחב הפנים או לכיוון האוזניים.

מתיחת פנים שלילית עלולה גם לפגוע בשרירים העמוקים יותר של הפנים והצוואר, והמנתח הפלסטי המבצע את התיקון, משתמש בטכניקה מתקדמת על מנת להקל על המתח מפני שטח העור ולהרים את הפנים בצורה אנכית. סימני המשיכה של הטיפול הקודם נעלמים, הלחיים, הלסת והצוואר מחולקים בצורה מאוזנת מחודשת, ונוצרת סימטריה הרמונית בפנים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמנים – האם זה בריא בכלל?
צריך להבין שיכולים להיות הבדליים מהותיים מבחינה הערכים התזונתיים בין סוגי שונים של שמנים. אם אתם...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
חשיפת גוזיות: 5-8 גילויים מפתיעים
בתור סמכות מוכרת עולמית בעולם האופנה והבגדים התחתונים, אני שמח לקחת אותך למסע אל היקום המסקרן של...
קרא עוד »
אוק 12, 2023
אצה כחולה ירוקה – כל היתרונות
רובנו שמענו את יתרונותיה וסגולותיה של האצה הכחולה ירוקה. היא עשירה בויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון,...
קרא עוד »
דצמ 04, 2015