הרמת חזה

הרמת חזה

בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים החלו להכיר ולהיחשף יותר לניתוחי הרמת חזה. ניתוחים אלה הם נחלתן של נשים רבות בעולם שמצאו דרך מצוינת להתמודד עם חזה שמוט שאינו מחמיא להן ואף מזיק להן בפן החברתי. על כך ועוד במאמר זה.

הרמת חזה – מה זה?

ישנן נשים רבות שהחליטו לעשות צעד בחייהן ולהשתחרר ממבנה הגוף המעיק והלא מחמיא שבו החזה כאילו נשמט ואינו עומד בצורתו הטבעית הצעירה. מעבר לכך שהגיל הוא גורם משמעותי לכך, ישנן נשים שמבנה השדיים שלהן אינו תואם את צורתו הרצויה.

בדיוק לשם כך, קמו להן קליניקות רבות בארץ, אשר מסייעות לנשים רבות להתמודד עם המראה שלטענתן אינו מחמיא להן. קליניקות אלה משלבות טכנולוגיה משובחת לשם כך, ומאימות לכך אישה את צורת החזה שבה היא מעדיפה.

התמודדות עם שמיטת חזה

במהלך השנים גורמים כמו הריון, הנקה וכוח המשיכה משנים את שדיה של האישה. כאשר העור מאבד מגמישותו, השדיים מאבדים את צורתם ומוצקותם ומתחילה לשקוע. 

הרמת חזה הוא הליך כירורגי להגדלת ועיצוב שדיים נפולים. יחד עם זאת נאמר, ששום ניתוח לא יכול לעכב לצמיתות את השפעות הכבידה על איברים אלה. ניתוח הרמת חזה עשוי גם להקטין את גודלו של סביבת הפטמה והעור הכהה יותר שמקיף את אותה.

המתמודדות הטובות ביותר להרמת חזה

המועמדות הטובות ביותר להרמת חזה, הן נשים בריאות ויציבות רגשית, שהן מציאותיות לגבי מה שהניתוח יכול להשיג עבורן. התוצאות הטובות ביותר, מושגות בדרך כלל אצל נשים עם חזה קטן ונפול. 

ניתן להרים שדיים בכל סדר גודל (ראו תמונות לפני ואחרי באתר אסטרה מדיקל), אך התוצאות הטובות לא יכולות להחזיק זמן רב על שדיים כבדים, ועדיין, התוצאות יהיו בהתאם לכך.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים מקצועיים באילוף גורים לכלבנות טיפולית
תחום הכלבנות הטיפולית הנו תחום רגיש שבו מושם דגש על היכולת של בני האדם להיעזר בכלבים למען שיפור מצבם...
קרא עוד »
נוב 15, 2016
איזון חיידקים על העור כטיפול באטופיק דרמטיטיס
בשנים האחרונות נעשו לא מעט מחקרים, לבחון את השפעת הטיפול באיזון המיקרוביום העורי על תופעות המצויות...
קרא עוד »
מאי 16, 2019
האם גז מדמיע יכול באתם לפגוע בכם?
גז מדמיע הוא אוסף של כימיקלים הגורמים לגירוי בעור, בדרכי הנשימה ובעיניים. הוא נפרס בדרך כלל ממיכלים,...
קרא עוד »
מאי 09, 2022