הצערת הפנים

הצערת הפנים

אנשים רבים סובלים ממראה פנים בוגר על אף שהם אינם כל כך מבוגרים. הדבר שגורם למראה פנים מבוגר הם למעשה הקמטים. וקמטים – אם לא ידעתם – נוצרים לא רק בגיל מבוגר, אלא הם עלולים לצוץ גם בגיל צעיר כתוצאה מדאגות יתר, טראומות ומעוד סיבות דומות. אז איך אפשר להחזיר לפנים את המראה הצעיר הקודם?

מראה של פנים צעירות גם בגיל מבוגר

עם התקדמות הטכנולוגיה והמצאת שיטות שונות כמו גם המחקרים הרבים שנעשו על גוף האדם, ישנן שיטות שונות שמאפשרות גם לאנשים מבוגרים ליהנות מפנים צעירות ויפות ולהחזיר אותן למראה הצעיר של לפני שנים. השיטה המוכרת והנפוצה ביותר היא כמובן שיטת ההזרקות, הזרקת חומרים סיליקוניים שמעניקים לעור מראה זוהר ויפה.

חומצה היאלורונית – מה זה עושה?

חומצה היאלורונית הינה חומר סיליקון שמוזרק לפנים וגורם לעור להימתח. מה שהפעולה הזו יוצרת למעשה, זו אשליה של פנים חלקות ועור מתוח ויפה. אבל כמו שאמרנו זו אשליה, ולכן כאשר החומר פג, יש צורך לחזור על הפעולה שוב ולהזריק מחדש את החומר על מנת שהעור שוב ייראה צעיר ויפה. יש לציין כי מדובר בפעולה פולשנית ובהחדרת חומרים לגוף, על כן ישנם אנשים שמעדיפים להישאר עם עור מקומט ולא להשתמש באופציה הזו. אך יש לנו חדשות עבורכם; לא חייבים להזריק ואפשר גם אחרת.

האם אפשר גם בדרך טבעית?

ישנה דרך נוספת עבור הצערת פנים בדרך טבעית והיא באמצעות תרגילים שונים שמיועדים בדיוק למטרה זו. תרגילים אלו מסייעים לשרירים להימתח שוב, להרפות מחדש ולחזור לאלסטיות שלהם כבעבר, הם מעבים אותם ומחזקים אותם וכן משפרים את זרימת הדם ומעניקים לפנים חמצן והזנה בריאה. אם מקפידים לבצע את התרגילים המיוחדים הללו, ניתן להגיע לתוצאה מושלמת מבלי להצטרך לחומצות השונות ולטיפולים הפולשניים.

קראו עוד למה כדאי לעשות התעמלות לשרירי הפנים

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד מומלץ לפעול במצב של נזקי הצפה כתוצאה מנזילה אצל השכן?
לא פעם נזילה אשר מתרחשת בביתו של אחד השכנים בבניין משותף, יוצרת נזילה בביתו של שכן אחר. כאשר אותו שכן...
קרא עוד »
ספט 23, 2020
מתי עושים שאיבת שומן מהבטן ולמה?
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים על יותר ויותר אנשים שעוברים ניתוחי שאיבת שומן מהבטן. מדובר בגברים ונשים,...
קרא עוד »
אפר 12, 2017
3 סיבות לצרוך כורכומין על בסיס יומי
  מחפשים אחר 3 סיבות עיקריות לפיהן צריכה של כורכומין על בסיס יומיומי יהיה צעד חכם? כל אחד מכם יוכל...
קרא עוד »
אפר 11, 2017