מהם סגולותיו של הרטינול?

סגולותיו של הרטינול

רטינול, הוא אחד ממרכיבי הטיפוח הידועים ביותר בשוק. אלה, מורכבים מרטינולים, שהם נגזרות ויטמין A המשמשות בעיקר לטיפול אנטי אייג'ינג וכן באקנה. רוצים לדעת עוד על הרטינול, קראו מאמר חשוב זה.

מהם סגולותיו של הרטינול?

רטינול, הוא סוג של הרטינואיד, אשר עשוי ויטמין A. במקום להסיר תאי עור מתים כפי שעושים הרבה מוצרים אחרים נגד אנטי אייג'ינג ואקנה, המולקולות הקטנות המרכיבות את הרטינול, נכנסות עמוק מתחת לאפידרמיס (שכבת העור החיצונית שלכם).

לאחר שכבת העור האמצעית הזו, הרטינול מסייע לנטרל רדיקלים חופשיים כדי להגביר את ייצור האלסטין והקולגן. זה יוצר אפקט "שמנמן" המפחית את המראה של קווים דקים, קמטים ונקבוביות מוגדלות. 

>בדקו את מוצרי חוה זינגבוים מחירים והטבות

השפעה של רטינול

לרטינול, השפעה פילינג על פני העור שיכולה לשפר עוד יותר את המרקם והגוון. נשים רבות בעולם משתמשות בתרכיב זה, בכדי לשפר את מראה עור הפנים שלהם ולחדש את הקמטים בעורם.

למה זה טוב?

רטינול, יכול גם לסייע בטיפול באקנה קשה, כמו גם בצלקות שלא תמיד נראות טוב על עור הפנים. זה עוזר לכם לשמור על נקבוביות סתומות על ידי יצירת חומרים קומוליטיים כדי למנוע היווצרות של קומדונים או פגמים. 

עבור אקנה קשה, רופא העור שלכם עשוי לרשום אנטיביוטיקה בשילוב עם הטיפול ברטינול. זכרו כי ייתכן שיחלפו עד שישה שבועות – עד שתראו שיפור בנראות העור שלכם.

רטינול לשיפור לחות העור

הוכח, כי רטינול לעור הפנים גם מאזן את רמות לחות העור שלכם. השפעות פילינג קלות, עוזרות להסרת תאי עור מתים שעלולים להוביל לאובדן לחות. זה עשוי אפילו להועיל לעור שמן על ידי שליטה על ייצור עודף של חלב בנקבוביות שלכם באופן מהיר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור ביטוח בריאות
פתגם נפוץ בפי רבים אומר "העיקר הבריאות". המשפט הקצר הזה אומר אמירה כל כך נכונה שבאה לומר שכל מה שלא...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021
מתי מומלץ להתחיל אילוף לגורי קינג צ'ארלס
גידול כלב הוא משימה אשר תובעת השקעת זמן ומאמץ ואיננה מיועדת לכל אחד, אלא רק למי שהחליט בלב שלם שהוא...
קרא עוד »
פבר 20, 2020
יתרונות בהתאמת מדרסים
מדרסים הם פריט אורתופדי בעל תועלת רבה. המדרסים נועדו להועיל למשתמשים ולאפשר להם לבצע פעילות גופנית...
קרא עוד »
נוב 10, 2019