העלמת כתמים – איך עושים את זה נכון?

כשאנחנו מתבוננים במראה, יש לנו רצון לראות פנים צעירות ורעננות, כפי שאנחנו זוכרים את עצמנו, כפי שאנחנו רוצים לחשוב שאנחנו נראים, הרי כך נראינו בגיל עשרים או שלושים. כידוע, זה לא בהכרח כך. ככל שאנחנו מזדקנים, אנחנו לא בהכרח נראים כך. 

אחד הדברים שמשפיעים על המראה שלנו ונותן לנו תחושה של מראה זקן, הם כתמי פיגמנטציה בעור המופיעים באזורים מסוימים בפנים. מדובר על כתמים שנוצרים כתוצאה מהזדקנות של העור, חשיפה לחומרים, השפעות מזג אוויר והיבטים אחרים שיכולים להשפיע עלינו כך או אחרת.

הפתרון לצורך התמודדות עם מצב זה, הוא העלמת כתמים. טיפול זה מתבצע על ידי רופאי עור, רופאים המתמחים ברפואה אסתטית וכן על ידי אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה. הטיפול נעשה הן באמצעות שימוש בתכשירים שונים והן באמצעות שימוש במכשירים ואמצעים, כולל אמצעי לייזר שיכולים לעזור לנו להעלים כתמים מסוגים שונים מהעור בצורה חלקה ונכונה. 

כיצד בוחרים איפה ואיזה טיפול לעבור?

לפני שאנחנו מחליטים לעבור טיפול העלמת כתמים / הבהרת העור, אנחנו צריכים לבחון מה נכון עבורנו, בין אם זה מבחינת סוג הכתמים איתם אנחנו מתמודדים, סוג העור שלנו והאופן בו הכתמים יכולים להשפיע עלינו.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשי מקצוע שמתמחים בתחום טיפול זה, אך זה לא אומר שכל אחד יכול לספק לנו את השירות הרלוונטי עבורנו. עלינו לבחור אנשי מקצוע שיכולים לספק את השירות הנדרש, בין אם זה על פי סגנון הטיפול שהם מציעים, סוג האמצעים והאלמנטים שעומדים לרשותם וכן על פי סוג התכשירים והחומרים שעומדים לרשותם. 

לפני סיום נדגיש, טיפול זה חייב להתבצע בשלבים וסביר להניח שנצטרך לחזור עליו מספר פעמים, שכן כתמים חדשים עלולים להופיע כל הזמן. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קנאביס חוקי בישראל – האם זה מותר?
לא יודעים האם מותר לכם לצרוך קנאביס במדינת ישראל? ובכן, על פי החוק הקיים, צריכה של קנאביס לצורכי פנאי...
קרא עוד »
מרץ 06, 2021
על מי מוטלת האחריות על פגיעה ברחוב?
לא הרבה יודעים אך אם נפצעתם באמצע הרחוב, ללא שום קשר לגורם כלשהו, תוכלו לתבוע את העירייה. כך כמובן גם...
קרא עוד »
מרץ 16, 2020
פאוור בול
בתחום הכושר הגופני אנו נתקלים מידי פעם בחידושים והמצאות. גאדג'טים מדליקים, מכשירים מוזרים ושיטות...
קרא עוד »
דצמ 18, 2017