איך יוגה יכולה לסייע ללידה קלה יותר

איך יוגה יכולה לסייע ללידה קלה יותר

היריון הוא אחד מהתהליכים הגופניים המדהימים ביותר שכל אישה זוכה לחוות בשלב כזה או אחר במהלך החיים. במשך תקופה של תשעה חודשים הגוף של האישה מעניק לילד הגדל בתוכה מקום מוגן ונעים להתפתח ולגדול בו, ולאחר תקופת זמן זו הצאצא החדש מגיח לעולם בתהליך של לידה טבעית או באמצעות ניתוח.

תהליך הלידה הוא דבר מופלא ומרגש, אך גם מצריך מהאישה מאמצים גדולים במיוחד לצורך התמודדות מיטבית עם תהליך מדהים זה. במהלך הלידה גוף האישה עובר מספר רב של תהליכים פיזיים ונפשיים כאחד, דבר המעניק את התפתחות והתקדמות הלידה באופן טבעי כדי שהתינוק יגיח לאוויר העולם. כדי שהאישה תצליח להתמודד עם תהליך הלידה בצורה הטובה ביותר, מומלץ שהיא תכין את גופה לכך באופן הטוב ביותר באמצעות תרגול יוגה או קורס יוגה לנשים בהריון המותאם לנשים הרות.

תרגול יוגה במהלך ההיריון

במהלך ההיריון גוף האישה עובר אינספור שינויים פיזיים ונפשיים כמעט בכל שבוע שעובר. באמצעות התעמלות בהריון ותרגילי חיזוק הגוף, יציבה, שרירי האגן ועוד האישה יכולה להעניק לתינוק ברחמה את הסביבה הטובה ביותר לנשיאתו ברחמה עד שלב הלידה המיוחלת. נוסף על כך, אותם תרגילי חיזוק גם יעניקו לאישה הרגשה טובה יותר הן במישור הפיזי והן במישור הרגשי-מנטלי.

מכיוון שהאישה צריכה להתמודד עם משקל רב נוסף שעליה לסחוב, תרגילי היוגה יסייעו לה לחזק את הגוף לצורך נשיאת העובר ללא תחושת כאבים או וסימפטומים לא נעימים אחרים, תוך מודעות מלאה על הגוף שלה הכוללת יציבה נכונה, תנועה נכונה וגם תרגול מודעות נפשית טובה יותר עם כל השינויים הרגשיים שעוברים על האישה.

מאיזה שבוע ניתן לתרגל יוגה בהיריון

מומלץ להתחיל ולהכין את הגוף והנפש ללידה המיוחלת כבר בתחילת שלבי ההיריון הראשונים, שהם מהשבוע ה-12 להיריון. באמצעות תרגול היוגה במהלך ההיריון הגוף והנפש מתחזקים לקראת הלידה, וכך האישה מקבלת כלים מועילים שיסייעו לה להתמודד עם תהליך הלידה באמצעות יכולת הקשבה לגוף, התמודדות עם כאבי הצירים וטכניקות שונות של הרפיה ודמיון מודרך שיעניקו לגוף ולנפש את החוזק והמחשבות החיוביות שהוא צריך בשלבים אלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט