שבועות הריון

הריון הוא תקופה יפה בחייה של אישה, אבל זה גם יכול להיות תקופה מאתגרת. חשוב למצוא את הדרכים הטובות ביותר לנהל את השינויים שההריון מביא ולשמור על בריאותך ואושרך במהלך ההיריון.

יש לנהל את ההריון כבר מתחילת הדרך כדי להבטיח שאת מקבלת את כל התמיכה והטיפול הדרושים לך להריון בריא. קבלי מידע חשוב גם באתר הריונית.

הריון הוא השלב החשוב ביותר בחייה של אישה. זה מסמן את תחילת משפחתה ועתידה כאם. תהליך ההריון יכול להיות מכריע עבור נשים רבות, וזו הסיבה שהן מחפשות תמיכה מחברים ובני משפחה.

השלבים השונים בהריון

הריון הוא תהליך טבעי שקורה לכל הנשים. חלק זה דן בשלבים השונים של ההריון וכיצד ניתן לנהל אותם.

השליש הראשון הוא השלב החשוב ביותר בהריון. זה גם נחשב לשלב השברירי ביותר בחיים עבור העובר. בשליש הראשון שק ההריון מתפתח והעובר מתחיל לגדול ברחם. שלב זה קריטי להמשך ההריון. לכן חשוב לאשה להמשיך לקחת ויטמינים וחומצה פולית ולחיות אורח חיים בריא. שלב זה מאופיין בבחילות ועייפות אך עם זאת בהמון התרגשות מאחר שבשבועות הראשונים האישה מגלה שהיא בהריון.

השליש השני מתחיל לאחר 14 שבועות הריון ומסתיים בשבוע 27. בשלב זה של ההריון העובר גדל, בשלב זה ניתן לדעת בוודאות אם מדובר בבן או בת. שלב זה הוא בדרך כלל השלב הנוח, בטרמיסטר השני האישה מרגישה טוב יותר, היא אחרי השלב של העייפות וההקאות וכבר בהחלט ניתן לראות בטן.

השליש השלישי מתחיל משבוע 27 להריון ועד ללידה (השבוע האחרון). בשלב זה, העובר משלים התפתחותו עד לצאתו בלידה. בשלב זה העובר מתהפך בבטן ומכין את עצמו לקראת הלידה. בשלב זה הבטן של האשה גדולה ולכן שלב זה מאופיין באי נוחות וצירים מדומים והרבה הליכות לשירותים. בשלב זה האישה מתחילה לקנן לקראת הלידה שלה. אין ספק כי הטרימסטר האחרון ובעיקר השבועות האחרונים מלווים בתחושה של התרגשות, חרדה ואי נוחות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי מומלץ לבצע השתלת שיניים?
השתלת שיניים, או שתלים דנטליים, מאפשרים למטופלים רבים ליהנות מחיוך מלא, יפה ובריא למראה, גם אם עברו...
קרא עוד »
יונ 17, 2021
איך אני יכול לחזק את המערכת החיסונית של הוריי
עם השנים יותר אנשים שמים לב עד כמה הגוף שלהם הוא כזה שלו הרבה יותר קשה להתאושש ממחלה וישנה היתכנות...
קרא עוד »
אוג 28, 2019
ניתוח אף
ניתוח אף הוא אחד מבין הניתוחים הפלסטיים המבוקשים יותר, גם על ידי גברים וגם על ידי נשים. ניתוח שכזה...
קרא עוד »
ינו 21, 2016