איך עושים מדיטציה

איך עושים מדיטציה

תרגול מדיטציה באמצעות הכרות עם יכולות גלי גמא, מקנה את היכולת להחזיר את האיזון לגוף ולנפש. תרגול כזה אותו מתרגלים נכון ובאופן רצוף  – מקנה למחשבות מנוחה, מסייע להאט את קצב החיים ואף מאפשר כמה דקות של רוגע ושלווה עם הסביבה.

מלבד זאת, תרגול מדיטציה באופן יום יומי או באמצעות מומחים שיכולים לתרגל אתכם הגעה אל מצבים מדיטטיביים – יכול לסייע לכם להפטר מסטרס, להשקיט מחשבות שליליות, כמו גם לשמור על שפיות ומצב רוח נעים.

כיום, בשל קצב חיים אינטנסיביים, מרדף אחר פרנסה ראויה, גידול משפחה, ניהול זוגיות, חיי יום יום דוחקים ועוד –  רבים מוצאים עצמם יוצאים מאיזון, נכנסים למתחים וחרדות ובכך לא ממצים את חייהם או לא מוצאים שלווה ורגעי אושר. בשל כך רבים בוחרים לתרגל מידי פעם מדיטציה: מה שעוזר להרגיש את הגוף והנפש.

אז איך עושים מדיטציה?

אם אתם רוצים לתרגל מדיטציה בצורה נכונה ואפקטיבית, מומלץ לחפש מנחים מומחים אשר מעבירים סדנאות מדיטציה בצורה מקצועית. באמצעות סדנאות המתקיימות בחלל מושלם ללא מכשירי חשמל או ניידים, באמצעות תרגול מדיטטיבי בטבע ולמידת העקרונות של שיטת ההרגעה: תוכלו לחיות חיים מטיבים יותר, לאזן את הגוף ואת הנפש.

תרגול מדיטציה לבד

אם תרצו להשקיט לבד מחשבות, תוכלו לתרגל מדיטציה באופן עצמאי, תוך שכדאי לצפות בתחילה בסרטוני הדרכה שמקנים את השיטות העיקריות לתרגול. כדי להתחיל: מצאו לכם פינה שקטה בבית או בחצר שבה אין הסחות דעת כמו מכשירים ניידים, טלוויזיות, רעשי רחוב, או כל הסחת דעת אחרת. פרסו בפינה מזרן יוגה או הניחו כרית גדולה עליה תוכלו לשבת בנוחות.

כעת התחילו לנשום אל תוך הסרעפת נשימות ארוכות המכניסות אוויר לחלל החזה תוך שאתם מוציאים את האוויר לאט. התחושה וקול הנשימות אמור להישמע כמו גלי הים. נסו להתרכז בנשימות ואם ישנן מחשבות שנכנסות לראש – השלימו איתן ואל תנסו לגרשן,  שכן ניסיונות גירוש המחשבה יוציאו אתכם מריכוז.

בחרו מוזיקה למדיטציה נעימה ושקטה, עמעמו את אור ותרגלו כמה דקות כלאה בכל יום. בכך תוכלו להירגע, לאתחל את הגוף והנפש וליהנות מאורח חיים טוב יותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לקנות בחנות סקס באינטרנט
רכישה של אביזרי מין בחנות סקס באינטרנט זו ללא ספק אופציה הרבה יותר טובה שעומדת בפניכם, וזאת כאשר...
קרא עוד »
יול 16, 2017
קרע בכתף
קרע בכתף יכול להיווצר מכמה וכמה גורמים שיכולים להשפיע על מערכות הגוף השונים. במאמר זה, ננסה לברר יותר...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
התקנה ותחזוקה של מצבה או אנדרטה  – איך זה נעשה?
התקנה ותחזוקה של מצבה הם צעדים חיוניים בכיבוד זכרו של אדם אהוב ולהבטיח שמקום מנוחתם האחרון יישאר...
קרא עוד »
פבר 28, 2024