יש דרכים שונות לטפל באנשים

עיסוי באילת

הרצון והצורך לעזור לאחרים להרגיש טוב זו תחושה שלא מעט אנשים מרגישים, וכל אחד יכול לקחת את התחושה הזאת לכיוון אחר. יש כאלה שבוחרים ללמוד רפואה במקומות שונים בארץ או בעולם, ויש כאלה שבוחרים ללמוד לימודי פסיכותרפיה, לימודי הילינג ועוד תחומים אחרים של רפואה משלימה. האמת היא, שאם אתם בעצמכם רוצים להיות מרפאים ורוצים לדאוג לכך שהאנשים מסביבכם ירגישו טוב יותר, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התחום הספציפי שבו הייתם רוצים להעמיד את ידיעותיכם.

האדם הוא מכלול של גומרים שונים

לימודי פסיכותרפיה, כמו גם לימודי הילינג, זה המקום שבו תוכלו לקבל כלים שונים שיעזור לכם לרפא אחרים אם גם אתם מאמינים שהאדם הוא לא רק גוף. תחום הפסיכותרפיה רואה את האדם כמכלול שלם של גורמים נפשיים, פיזיים, גופניים ורוחניים, ולכן הוא גם מתייחס לאדם בצורה כזאת. כלומר, הפסיכותרפיסט לא יתייחס רק לכאבים הגופניים של המטופלים שלו, בניגוד למה שעושה הרופא המערבי, כי למעשה הפסיכותרפיסט יתייחס למכלול הגורמים שמשפיעים על בריאות המטופל.

יעילות הטיפול

בסופו של דבר כאשר אנחנו פונים לקבלת טיפול כזה או אחר הדרך שלנו למדוד האם זה יעיל או לא היא התוצאה. כלומר, אם אחרי ניתוח שעושים לנו בבית חולים התופעה נעלמת ואנחנו מרגישים טוב, הרי שהטיפול הצליח. חשוב להבין שכאשר מדברים על תחומים כמו פסיכותרפיה התוצאות מגיעות יותר לאט, אך מצד שני, ההבדל הוא שבדרך כלל בפסיכותרפיה מצליחים המומחים לטפל בבעיה ולא רק בסימפטום. הרבה פעמים הטיפול האמיתי שגורם לאדם להרגיש טוב יותר הוא שילוב בין רפואה מערבית ובין רפואה משלימה, כך שבהחלט כדאי לנסות זאת וכדאי לעודד את המטופלים שלכם לכך.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על בודי טייט
אתם כבר לא מסוגלים להתמודד עם השומן בגופכם, וכעת אתם מחפשים אחר שיטה להתמודד עם המצב, וזאת בדמות...
קרא עוד »
ספט 13, 2018
טיפול בחרדות: שיטות הטיפול טובות ביותר
בקצב החיים המטורף בו אנו חיים רבים סובלים מחרדות, מתחים ומחשבות טורדניות, כאשר החרדות עלולות להפריע...
קרא עוד »
אוק 29, 2019
איך שיטת מיינדפולנס יכולה לשנות את חייכם
מודעות, זו מילה די פשוטה. היא מצביעה על כך שהמוח שלכם מטפל במלואו במה שקורה בהווה, ובמה שאתם עושים...
קרא עוד »
מרץ 12, 2021