טיפול אנרגטי רגשי

טיפול אנרגטי רגשי

טיפול אנרגטי רגשי הוא שילוב של שתי האסכולות, הן הצורך בטיפולים שונים באנרגיות של המטופל והן הצורך בשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות.

טיפול משולב בשני הרבדים הללו, יוצר מיזוג של כמה רבדים אשר יחד משיגים את התוצאה הנדרשת לטיפול בפאן הרגשי.

טיפול אנרגטי 

הטיפול האנרגטי מטפל בכל המעטפת האנרגטית הקיימת בגוף וסביבו ומתבצע איזון בכמה רבדים של האנרגיה. נעשה מאמץ להוציא אנרגיות נמוכות שמשפיעות על המטופל ויוצרות אצלו קשיי ריכוז, חוסר בחיוניות, עייפות וחולי.

במהלך הטיפול (טיפול רגשי ואנרגטי מעיין ביטון) מסתבר כי מטופלים רבים, גוררים איתם לאורך תקופות ארוכות טראומות אשר יוצרות השלכות רבות על חייהם בהווה, כיוון שהמשקעים נותרו והם תמיד ברקע.

המהלכים האנרגטיים משחררים מועקות רבות שנוצרו עקב טראומות, או מקרים שהשפיעו מאד על המטופל כמו שחרור של פחדים.

טיפול רגשי 

החלק השני של הטיפולים הללו הם טיפולים רגשיים שמטרתם לשנות את הרגלי החשיבה של המטופל להניע אותו לחשיבה אחרת ולשינוי של הנחות היסוד שלו, כיוון שלפעמים הן מעוותות ויוצרות מציאות שונה שאינה תואמת את המצב האמיתי. 

ההובלה של המטפל היא צעד אחר צעד, כדי ליצור עבודה בסינרגיה, כימיה בין אישית ויחסי אמון. לאחר מכן משוחחים בפתיחות על נושאים רבים כדי להגיע לרובד העמוק ביותר, להבין את שורש הבעיה ולפתח מסקנות שהן שונות מהאווירה שבה חי המטופל כעת. 

ההגעה אליו מתבצעת מכמה כיוונים כדי שיבין לעומק, ישתכנע וירצה לשנות את דפוסי החשיבה אשר הובילו אותו בעבר לדפוסי התנהגות ספציפיים.

>קראו על התמודדות עם התקף חרדה באתר מעיין ביטון

שילוב טיפולים אנרגטיים ורגשיים 

השילוב בין שתי שיטות הטיפול המוצלחות, יוצר שינויים מהותיים בתפיסת העולם של המטופל שנובעים משני סוגי הטיפולים שהוא חווה ומובילים אותו לדרך חדשה והרבה יותר שקולה ונבונה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי אשפוז ביתי: מה שאתה צריך לדעת
תחום שירותי הבריאות מתפתח ללא הרף, כאשר אשפוז ביתי מתגלה כחידוש מרכזי, המציע למטופלים את ההזדמנות...
קרא עוד »
מרץ 21, 2024
אכילה רגשית
אכילה רגשית היא תופעה מוכרת אצל ילדות, נערות ומבוגרות. העיסוק באוכל מעניק להן מענה רגשי אשר אין להן...
קרא עוד »
יונ 07, 2020
למה meni peddi הולכים ביחד?
את המושג פדיקור ומניקור כולנו מכירים לא מהיום, אך לא כולם יודעים מה ההבדל בין השניים ולמה בעצם הם תמיד...
קרא עוד »
ינו 31, 2022