חרדה חברתית

כמות גדולה של אנשים בישראל לוקה במצב של חרדה חברתית. פורום גודייז, נבנה על מנת לשמש פלטפורמת תמיכה לכל אותם אנשים אשר חשים כי הם אינם יכולים לקפוץ היישר למצבים מסוימים ומעוניינים להתחיל בקטן וכן לאותם אנשים אשר מעוניינים להתייעץ ולזכות לתמיכה מרופאים ופסיכיאטריים בכל הקשור אל מצבי חרדה, דיכאון, פאניקה וחרדה חברתית.

מהי חרדה חברתית?

חרדה חברתית מובילה אנשים רבים להימנע מכל מצב חברתי וזאת משום הסבל הכרוך בעניין. כל אדם אשר לוקה בחרדה זו מפחד שמא הוא אינו נראה בסדר או אינו מבצע את המטלה שלשמה הוא הגיע לאירוע בצורה נכונה.

אדם זה מפחד מביקורת על ההתנהגות של באירוע מסוים, על הלבוש אותו בחר, על האופן בו הוא הולך וכל דבר אשר קשור אליו. אנשים אשר סובלים מחרדה חברתית לוקים לרוב בחרדה מפני קהל או חרדת במה ובדרך כלל נמנעים ממצבים של אכילה בנוכחות אנשים אחרים באירוע, דיאלוג עם אנשים אחרים באירוע, שימוש בנוחיות וכל פעולה אחרת אשר פותחת את האפשרות לביקורת של אנשים אחרים באירוע.

פורום גודייז – מתחילים לקבל עזרה

אנשים רבים מודעים לעובדה כי יש להם בעיה זו או אחרת הקשורה אל דיכאון או חרדה וזאת משום שהיא בדרך כלל מגבילה בצורה כלשהי את התפקוד היומיומי ומונעת מאותו אדם להתקדם בתחומים חברתיים ובתחומים נוספים וזאת משום החרדה המאפיינת את חייו.

אנשים אשר לוקים בסוג זה של חרדה בדרך כלל נמנעים מסיטואציות חברתיות רבות וזאת משום שאלו מביאות אותם לסימפטומים גופניים שונים, כמו למשל אלו המאפיינים התקפי פאניקה. אלו יכולים להיות בחילות, שלשולים, סחרחורות, דופק מהיר מאוד, הזעה קרה ועוד. פורום גודייז של חרדה חברתית הוא אמצעי וירטואלי לקבוצה תומכת ולמענה על שאלות שונות מפי רופאים מומחים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבנת סחרחורת במהלך ההריון: נקודות מפתח
סחרחורת במהלך ההריון היא חוויה שכיחה, לעתים קרובות גורמת לדאגה בקרב אמהות לעתיד. מתוך הרקע הנרחב שלי...
קרא עוד »
דצמ 18, 2023
שיטת Bodytite – אן גורביץ׳
ד״ר אן גורביץ׳ היא מומחית לכירורגיה כללית והייתה בין הרופאים הראשונים בעולם אשר יישמו את שיטת בודי...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
טיפולי קמטים: שיקולי מפתח שכדאי לקחת בחשבון
בעודך מפליג למסע כדי לגלות איך לטפל בקמטים, אשמש לך כמדריך המנוסה, אחלוק תובנות וידע מבלי לתבוע את...
קרא עוד »
ספט 20, 2023