פאוור בול

פאוורבול

בתחום הכושר הגופני אנו נתקלים מידי פעם בחידושים והמצאות. גאדג'טים מדליקים, מכשירים מוזרים ושיטות אימון שונות ומשונות. הפאוור בול הינו כדור כוח ייחודי אשר מביא אתו יתרונות רבים. השימוש בו הוא פשוט ויעיל, וניתן להתאמן בעזרתו בכל מקום, אפילו בבית. כוח מתפרץ הוא חשוב מאוד ועוזר לנו בחיי היומיום ולא רק בתחרויות. לדוגמא כאשר אנו צריכים פתאום לרוץ אחרי האוטובוס אז אנו משתמשים בכוח מתפרץ. המכשיר החדש תורם לבניית שריר הזרוע והיד ושיפור הקואורדינציה, שלה. מדובר בכדור ג'יירוסקופי שככל שמסובבים אותו כך הוא יסתובב בצורה מהירה יותר ויפעיל כוח רב יותר ויאתגר את האוחז בו.

במקור נבנה המכשיר בעבור נפגעי גפיים והיה אמור להיות קטן בהרבה, אך הפאוורבול החדש הינו גדול יותר ומהווה אתגר של ממש. האימון בכדור בצירוף מכשירים נוספים יהווה שיפור אדיר ברמת הכושר שאליו ניתן להגיע, ויחזק מאוד את המתאמן.

למי זה מתאים

אם את/ה רוצים לחזק את שרירי הידיים שלכם, לחשל את הזרועות ותרום לתפקוד בריא של המפרקים השונים, מכשיר זה הוא בדיוק בשבילכם. הכדור יוצר התנגדות של 18 ק"ג וכל אחד יכול להתאמן אתו. כל אדם בכל גיל יכול להשתמש בכדור בהתאם ליכולתו. ההתנגדות נשלטת על ידי מהירות הסיבובים. ככל שתסבבו מהר יותר כך תגבר ההתנגדות. אם תרצו להוריד את ההתנגדות פשוט הורידו את כמות הסיבובים.

לעוד מידע אודות פאוורבול, לחצו כאן…

כמה זה עולה

את הפאוובול ניתן לרכוש בטווח מחירים של בין כמה עשרות שקלים לכמה מאות שקלים. הכדורים שונים במשקלם ובמפרט הטכני שלהם, וכל אחד יכול למצוא את הכדור שמתאים לו. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא. כל מי שנוהג ללכת לחדר כושר יכול כעת להעשיר את האימון שלו בסוג נוסף של תרגילים אשר מספקים את מה שהמכשירים בחדר הכושר לא מסוגלים לספק.

היתרון הברור במכשיר הוא השליטה המוחלטת של המתאמן או המתאמנת בלחץ שמופעל על הידיים. השליטה היא ברמת המיליגרם כך המכשיר לא פוגע בבריאות השריר ומשפר מאוד את הכושר הגופני ומסת השריר. מומלץ להתייעץ עם מדריך כושר  לפני תחילת השימוש.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי מומלץ לבצע מתיחת בטן ומתי לא?
בטן שטוחה היא משאת נפשם של רבים וטובים, שהרי אנחנו חיים בעידן שבו תפישת האסתטיקה הרווחת היא שחטוב זה...
קרא עוד »
פבר 09, 2016
מדיקס
בעידן המודרני שלנו שסובב סביב מילות מפתח כגון 'זמינות', 'מהירות' ו'חיסכון', אנו רואים יותר ויותר...
קרא עוד »
מרץ 24, 2018
סרום לשיקום פרווה של כלבים
סרום לשיקום פרוות של כלבים הינו מוצר מהפכני המסייע בשיקום פרוות הכלבים. זהו מוצר טבעי ובטוח שניתן...
קרא עוד »
מאי 03, 2023