פילאטיס בפתח תקווה

הפילטאטיס הוא תחום בעולם הספורט והכושר הגופני אשר פותח על ידי ג'וזף הוברטוס פילאטיס. הוא נועד לסייע בעיצוב הגוף, בפיתוח גמישות וגם בריפוי ושיקום של הגוף בין אם עקב פציעות מסויימות, לאחר טראומות שונות של הגוף או לאחר מצבים שונים אשר מצריכים שיקום של השרירים, חיזוק שלהם או פיתוח איזון וגמישות. את תרגילי הפילאטיס ניתן לבצע באמצעות מכשירים מיוחדים ובהם ניתן לבצע תנועות ותרגילים מסויימים אשר מטרתם כאמור הוא לאמן את הגמישות, היציבות, החיזוק והאיזון של השרירים. כך למשל נשים לאחר לידה עושות פילאטיס מכשירים כדי לחזק שרירים מסויימים בגוף שנחלשו או נרפו במהלך ההריון והלידה והפילאטיס ידוע כאימון שמתאים למטרות אלה. כך למשל אם אתם גרים בפתח תקווה והסביבה, תוכלו למצוא סטודיו פליאטיס בפתח תקווה ובו גם מגוון של מכשירים שבהם עושים שימוש לצורך תרגילי פילאטיס שונים. 

היתרונות של פילאטיס בפתח תקווה

אימון בסטודיו פילאטיס בפתח תקווה שבו יש מבחר של מכשירים מאפשר לעבוד על מגוון גדול של שרירים, למעשה כל שרירי הגוף וכך באמצעות אימון אחד אתם יכולים לעבוד על שרירי גוף רבים. עוד יתרון של אימונים פילאטיס הוא בכך שהוא יעיל בחיזוק של שרירים שונים מבלי להפעיל עליהם לחץ משמעותי שעשוי להביא לפציעות ספורט, כמו במקרה של שימוש במכשירי כושר עם משקלים גדולים או משקולות שמייצרות עומס על השרירים. יתרון נוסף של אימוני פילאטיס מכשירים הוא בכך שמלבד חיזוק של השרירים, הפילאטיס עובד גם על גמישות של השרירים. לגמישות השרירים יש חשיבות רבה ויחד עם עבודה על חיזוק השרירים בשילוב של עבודה על גמישות, אפשר למנוע דלקות שונות בשרירים, למנוע פציעות שונות לסייע בתנועה ומלבד כך רבים שעושים אימוני פילאטיס בהרצליה או פ"ת מעידים שלאחר אימוני פילאטיס משתפרת התחושה הכללית הן פיזית והן נפשית.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אימון אישי – באילו תחומי חיים אימון אישי יעזור לכם
אימון אישי לחיים היא תוכנית אשר מסייעת לאנשים לקבוע לעצמם מטרות ולהשיג אותן באמצעות התגברות על...
קרא עוד »
נוב 28, 2021
איך לבחור מומחים לבריאות העור?
האם ידעתם כי האיבר הכי גדול בגוף האדם הוא העור שלו? עור האדם הוא כזה שחשוף לכל מה שקרה, קורה ויקרה לו...
קרא עוד »
אוק 21, 2021
הבנת סחרחורת במהלך ההריון: נקודות מפתח
סחרחורת במהלך ההריון היא חוויה שכיחה, לעתים קרובות גורמת לדאגה בקרב אמהות לעתיד. מתוך הרקע הנרחב שלי...
קרא עוד »
דצמ 18, 2023