מדיטציה לריפוי ולנשמה

מדיטציה היא מונח עתיק שחזר אלינו לפני עשרות שנים, שאנחנו מכירים כבר יותר טוב גם בעידן הזה. בעבר היא נחשבה לשונה ולמעט יוצאת דופן בקצב החיים הסביר שנהגו לחיות, אולם ככל שעבר זמן והקצב התגבר נוצר הצורך ללמוד שיטות חדשות לקחת פסק זמן, להתקרב לעצמנו ולסייע לנו להתמודד עם התודעה המשתנה, הלחצים, בעיות הבריאות השונות והמועקה שנוצרה בגלל העומס והמסרים הבלתי פוסקים מהסביבה בכל אמצעי המדיה השונים. מדיטציה משמשת אותנו כדי להתקרב אל עצמנו ולקחת פסק זמן של ניקוי התודעה, הרגעה עצמית והגברת המודעות שלנו לעצמנו. פעם היא נחשבה עיסוק של מעט אנשים יוצאי דופן ולא של אנשים "רגילים". היום קל לתרגל ולדבר עליה משום שהיא נכנסה כבר כמעט לכל מקום והיא אינה זרה לאנשים כמו שהייתה בשנות החמישים והשישים.

מדיטציה לריפוי ולהגברת הרוגע

בזכות ההיפתחות של אנשים לשיטות שונות ואלטרנטיביות של ריפוי והחלמה אנחנו זוכים לנסות מדיטציה בשלל צורות שיכולות להביא אותנו יותר קרוב לעצמנו, להגביר את המודעות, ואף לחולל לפעמים תהליכי ריפוי גוף ונפש. כמו כן, אנחנו יודעים שהיא שיטה עתיקה שאפשר לאמץ גם היום בכל מצב ובכל מקום, בלי הבדל של דת, גזע ומין משום שאינה קשורה לדת אלא לתודעה. כך שאין מניעה היום מאנשים רבים לתרגל מדיטציה ובכך להועיל לעצמם בהתמודדות עם החיים המודרניים. יש שיראו בזה כלי לחיפוש עצמי, יש שישתמשו בזה כדי למקד את המחשבות ואת ההתכוונות שלהם בהשגת מטרות שונות בספורט, קריירה, לימודים ומערכות יחסים. יש שייעזרו במדיטציה כדי להחלים ממחלות או לפחות לחזק את עצמם ואת היכולת שלהם להתמודד עם תופעות לוואי של מחלות אלה.

מדיטציה ואופן תרגולה

מדיטציה יש לתרגל כל יום, או לפחות כמה פעמים בשבוע. יש לה בכמה וכמה צורות של תרגול, כאשר הנפוצה בהן היא חזרה על מנטרה, מילה מסוימת מהשפה הסנסקריט או כל מיהל שתבחרו. יש מדיטציה שמנסה להתרכז בריק שסביבנו או בתודעה שלנו, יש מדיטציה בתנועה שהיא צ'י קונג, ויש מדיטציה שמבצעים למטרות מוגדרות, כמו השכמה בבוקר והתחלת היום בצורה חיובית או סגירת היום בלילה עם ניקוי תודעה אנרגטי מכל מה שעבר עלינו במהלך היום כדי להיכנס לשינה במצב נקי ורגוע יותר. כל מדיטציה עם המטרות ועם הטכניקות שלה. יש מדיטציה מודרכת שמחדירה לתת התודעה מסרים חיוביים של העצמה, ויש כזאת שמיועדת להתבודדות עם האלוהי והנשגב מאתנו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבדלים מרכזיים בין אח פרטי לאח סיעודי
לא מעט אנשים אשר מתבגרים, זקוקים בשל סיבות כאלה ואחרות לשירותי סיעוד. ישנם אנשים אשר נזקקים לשירותי...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
איך מתכוננים להגדלת חזה?
הגדלת חזה היא אחד הניתוחים המוכרים בעולם הרפואה האסטטית, כאשר התחום הולך ומתפתח ברבות השנים, עם הידע...
קרא עוד »
מאי 02, 2019
מחכים לכם באופטיקה טל
אין ספק שכל האנשים היו רוצים להמשיך לראות כל החיים שלהם כפי שהם ראו בעבר, כאשר הם היו יותר צעירים, אך...
קרא עוד »
ספט 22, 2013