להיות הפסיכולוג של עצמך

הפסיכולוג של עצמך

פסיכולוג הוא איש מקצוע אשר עוסק בתחום תורת הנפש. לא מעט אנשים מתמודדים במהלך חייהם עם קשיים רגשיים שמעיבים על רצף החיים שלהם וגורמים להם לבעיות שונות.  אותם אנשים לרוב יבחרו לפנות לפסיכולוג בכדי לתת את המענה הטוב ביותר לקשיים הרגשיים או הנפשיים מהם הם סובלים. בעוד שבעבר פסיכולוג היווה את האלטרנטיבה היחידה עבור אדם אשר נדרש להתמודד עם מצוקות נפשיות, הרי שכיום בעזרת שיטות שונות הנוגעות לתחום האימון הרוחני, כל אדם יכול להיות הפסיכולוג של עצמו ולסייע לעצמו להתמודד עם המצוקות אשר חייו מזמנים לו.

שיטת ביירון קיטי – להתמודד היטב עם מחשבות שליליות

שיטת ביירון קיטי, הינה שיטה אשר פותחה על ידי מרצה, מאמנת ומורה רוחנית בשם ביירון קיטי. מדובר בשיטה אשר מסייעת לכל אדם לזהות את המחשבות אשר גורמות לו להרגיש רע ולהיות במצוקה נפשית. זיהוי המחשבות הללו, תיחום המחשבות באופן טכני על ידי רישום ועבודה בשיטות העבודה של ביירון קיטי על המחשבות השליליות במטרה להפוך אותן לחיוביות, זוהי שיטה אשר מעניקה לכל אדם את האפשרות להתמודד היטב בעצמו עם כל מצוקה נפשית אתה הוא מתמודד ולהוות את הפסיכולוג המושלם עבור עצמו. במקום להשקיע כסף רב על טיפול פסיכולוגי ארוך טווח, כל שעל האדם לעשות זה פשוט ללמוד את השיטה מאיש מקצוע המכיר אותה על בוריה. מרכז פתח למחשבה של אריק פלד מהווה כיום את המקום הטוב ביותר ללימודי שיטת העבודה של ביירון קיטי.

מהו מרכז פתח מחשבה של אריק פלד

אריק פלד, אשר שימש בעברו כפסיכולוג וכאיש מחשבים, התוודע לשיטת העבודה של ביירון קיטי בעברו ושם לב כי בכוחה של שיטת עבודה זו לחולל פלאים בחיים. לכן, טס אריק פלד ללמוד את השיטה מפיה של ביירון קיטי בעצמה. לאחר שחזר, פתח את מרכז פתח מחשבה שבו ניתן ללמוד בפרומים שונים את שיטת ביירון קיטי. בין אם מדובר על לימוד בסדנאות קבוצתיות ובין אם מדובר בלימוד פרטי של מדריך מול תלמיד, הלא שבמרכז פתח המחשבה תוכלו ללמוד את השיטה בצורה האידאלית, בכדי להשתמש בה באופן פרקטי בחייכם שלכם ולהיות הפסיכולוגים של עצמכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולי שיניים בהרדמה מלאה – המדריך המקיף
אם שמעתם ואם לא, חשוב שתדעו – היום ניתן לעשות הרבה מטיפולי השיניים בהרדמה מלאה. בלי כאב, בלי פחד, פשוט...
קרא עוד »
דצמ 24, 2012
היתרונות במתקן אוטומטי לחיטוי ידיים
התקופה הזו של הקורונה הכניסה למודעות שלנו הרבה מאוד דברים שלא ממש הכרנו או שלא בדיוק התייחסנו אליהם...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021
האם אתה מכור לאלכוהול?
השאלה הראשונה שאדם נשאל כשקיים חשש שמא הוא אלכוהוליסט, זה האם הוא מכור לאלכוהול. השאלה נשאלת כמובן...
קרא עוד »
מאי 20, 2020