טיפול של הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים

טיפול של הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים

עבור הורים רבים לגלות שהילדים סובלים מבעיות של קשב וריכוז זו חוויה לא פשוטה. אנחנו מביאים לילדים לעולם, מגדלים אותם באהבה רבה ומקווים שיהיה להם רק טוב. עם זאת, ככל שהילדים מתקדמים במסגרות השונות, בין אם זה הגן, בית הספר או חטיבת הביניים, הם נתקלים בעוד ועוד קשיים ואנחנו ההורים תוהים כיצד נוכל לסייע להם. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם חושבים שאולי הילדים שלכם סובלים מבעיית קשב וריכוז? אם כך, הדבר הראשון שאתם חייבים להבין זה שיש לכם תפקיד חשוב בכל העניין הזה. עליכם לעזור לילדים, לתמוך בהם ובעיקר לשדר בהם שייצא פתרון לבעיה וכי הם לא היחידים שסובלים ממנה. בהמשך הדרך תוכלו לחשוב על הפתרונות השונים וכדאי לזכור: אין פתרון אחד שיוכל להתאים לכל הילדים שסובלים מבעיות קשב וריכוז.

לפני הכול חשוב לאבחן

על מנת שנוכל למצוא את הטיפול הטוב ביותר להפרעות של קשב וריכוז אצל ילדים צריך תחילה לבצע אבחון שכן רק בצורה כזאת נוכל להבין מה ניתן לעשות בנידון. יש ילדים שאצלם בעיית הקשב והריכוז אינה ברמה חמורה מידי ואילו במקרים אחרים המצב אינו זהה. לכן חשוב תחילה לבחור את המכון שאליו אתם פונים וההמלצה שלנו היא לפנות רק אל מכונים שמורשים לבצע אבחונים moxo. מדובר על אבחון ידידותי מאוד שרוב הנבדקים נהנים לבצע אותו ויתרה מכך, זה אבחון שבהחלט מאפשר לנו להבין ממה בדיוק סובל הילד. בצורה כזאת ניתן יהיה להתחיל לבנות עבורו את הטיפול המתאים, בין אם זה יכלול טיפול בספורט ובין אם זה יכלול טיפול בכל שיטה אחרת.

אל תדחו את העניין

לא אחת קורה שהורים אומנם חושדים שילד יש בעיית קשב וריכוז ואף מקבלים רמזים לכך מהמורים אך אינם מגיבים מספיק מהר. חשוב להבין: ככל שנאבחן את הילד מהר יותר כך נוכל להבין מהר יותר מה קורה ובהתאם לכך נוכל להתחיל לסייע לו. בכל הזמן שיעבור עד שהוא יקבל סיוע וטיפול שמתאים לו הוא עלול רק לסבול בלימודים והדימוי העצמי שלו עלול להיפגע, אז למה לא לצמצם את הזמן הזה? פנו עוד היום אל המכונים המקצועיים כדי שהילד יוכל לעבור אבחון ולהתחיל להתמודד בצורה נכונה עם הבעיה.

 

 

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כורכומין יכול לסייע במקרה של דלקת פרקים?
דלקת פרקים היא תופעה לא נעימה אשר במצבים מסוימים עלולה להיחשב כמחלה כרונית. הטיפול בדלקות פרקים עשוי...
קרא עוד »
אפר 02, 2015
אבקת חלבון לנשים – נעים מאוד
השאלה הזאת מוכרת לאנשים רבים שעוסקים בתחום. האם יש אבקת חלבון לנשים? האם מדובר במשהו שונה מאבקה...
קרא עוד »
דצמ 01, 2021
החלמה מניתוח אף – מה אנחנו צריכים לדעת על תקופת ההחלמה
ישנם ניתוחים, שמחייבים אותנו לתקופת החלמה ארוכה. בין אם זה בבית החולים עצמו ובין אם זה בבית. מדובר על...
קרא עוד »
מאי 28, 2020