מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל?

תאונת דרכים בחו"ל

כאשר אנו נוסעים לחו"ל אנו רוצים להוציא את המקסימום מהחוויה. בנסיעה לחו"ל אנו רוצים ליהנות ממקום חדש שאנו תרים, להכיר תרבויות חדשות, לתור מוזיאונים, לראות נופים חדשים ועוד. תאונות דרכים בחו"ל הן ממש לא בתכנון שלנו וכשהן קורות מיותר לציין שהן הורסות את הטיול, או את המטרה שלשמה נסענו לחו"ל מלכתחילה. אז מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל. כל העצות בהמשך.

ראשית כל יש לציין שלפני כל נסיעה לחו"ל בין אם מדובר בנסיעה קצרה או ארוכה, חשוב לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח מסוג זה יבטיח כי תקבלו את הכיסוי להוצאות הרפואית של הטיפול הרפואי שתקבלו בזמן התאונה.

 

אילו סוגי תאונות עלולות לקרות בחו"ל

 

חשוב לדעת כי בחו"ל כמו בארץ עלולות להתרחש מספר תאונות ביניהן: תאונות דרכים, תאונות סקי, תאונות מטוס, תאונות ספורט ועוד. ולכן יש לבטח את עצמכם בביטוח שמכסה את כלל סוגי התאונות שעלולות להתרחש בחו"ל. עוד כדאי לדעת כי התמודדות עם תאונות בחו"ל מורכבת יותר מהתמודדות עם תאונות בארץ וזאת כי מערכת הבריאות בארצות אחרות שונה, כמו גם מערכת המשפט, המשטרה, וכמובן החוק, ולכן כדאי להיעזר בחברות הביטוח שיכולות לייצג אתכם מול מערכות אלה.

 

אז מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל?

 

תעדו את המקרה – במקרה של תאונות דרכים בחו"ל אם אתם יכולים, מוטב לנסות לתעד את האירוע, ולקחת עדות מאנשים שנמצאים במקום האירוע. כמו כן יש לקחת פרטים מהאנשים המעורבים בתאונה.

שמרו את כל המסמכים הקשורים לאירוע – חשוב לשמור את כל המסמכים הקשורים בתאונה ולאירוע. שמרו את כלל החומרים הקשורים לנושא האירוע. שמרו את המסמכים הרפואיים שקיבלתם, את הקבלות על תשלומים ששילמתם על טיפולים רפואיים, תרופות, פינוי לבית החולים ואשפוזים.

קבלו טיפול רפואי בארץ – כאשר אתם מגיעים לארץ קבלו טיפול רפואי ומעקב אחר מצבכם הרפואי. חשוב לבדוק מה מצבכם ולהמשיך בטיפול.

קבלו החזרים כספיים על כל ההוצאות שלכם מחברת הביטוח – כעת זה הזמן לפנות אל חברת ביטוח נסיעות לחו"ל ולקבל החזרים על כלל ההוצאות שלכם.

אם אתם מבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל הביטוח יכסה את כלל ההוצאות והטיפולים הרפואיים שתזדקקו להם מהרגע שבו עזבתם את הארץ עד החזרה לארץ.

באם אינכם מבוטחים, תצטרכו לשאת בהוצאות הגבוהות של הביטוח, או לפנות לעורך דין המתמחה בתביעות נזיקין על מנת לתבוע את הביטוח של הגוף שגרם לכם לנזק ומכאן לכסות את ההוצאות הרפואיות שלכם.

 

.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גיינר כהשלמת תזונה לאנשים עם בעיות תת משקל
לפעמים נדמה כאילו המלחמה היחידה איתה אנו מתמודדים היא המלחמה במשקל גופנו. רבים מאיתנו מנסים להפחית...
קרא עוד »
יול 18, 2016
תופעות לוואי ותסמונות גמילה של קנאביס
התמכרות לקנאביס ושימוש ממושך בקנביס, יגרום לירידה בתגובה של הגוף לכמות החומר שבו האדם נוטה...
קרא עוד »
אוג 11, 2019
שירותי סיעוד
לראות ולהבין שההורים הולכים ומתבגרים זה לא פשוט. הם זקוקים לעזרה בכל יום יותר ויותר, ונשאלת השאלה מה...
קרא עוד »
ינו 05, 2022