דיכאון ואין אונות

דיכאון ואין אונות

בעונה הראשונה של סדרת המופת "הסופרנוס", טוני סופרנו, מספר לפסיכולוגית שלו על כך שיש לו בעיית אין אונות. תוך כדי כך שהיא מנסה לברר את הגורם היא אומרת שדיכאון הוא אחד הגורמים המרכזיים לאין אונות. הבעיה היא שהרבה מאוד גברים בכלל לא מודעים לכך. לפעמים הם גם מבלבלים בין הגורם לתוצאה. לפעמים הם חושבים שהאין אונות היא הגורם לדיכאון ולא להפך. להלן כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

מתחילים קודם כל באבחון

אם אתם סובלים מדיכאון או חרדות, אתם ממש לא חייבים ללכת לפסיכולוג על מנת לקבל מרשם לציפרלקס או כל תרופה אחת המתאימה למצב כזה. גם רופא המשפחה ראשי לתת לכם מרשם בנושא. יחד עם זאת, יכול להיות שהוא ייתן לכם הפנייה לפסיכולוג, אם הוא יראה שזה חיוני וחשוב לתהליך. קחו בחשבון שכאשר מתחילים לטפל בבעיות נפשיות מסוימות, לתרופות מסוימות יכולה להיות השפעה על התפקוד המיני שלהם. למשל תרופות שמעכבות שפיכה ותרופות שעושות את האפקט ההפוך – גורמות לגבר לגמור מהר יותר.

טיפול תרופתי ישיר בבעיה

בדיכאון חשוב לטפל אבל לא כל אחד רוצה או יכול לקחת ציפרלקס. גם כאשר מדובר באין אונות, במקרים רבים אפשר להתגבר על הבעיה לבד, אבל ישנם מקרים שאין מה להתבייש אלא, לעשות שימוש בתרופות כמו סיאליס או לויטרה כגלגלי עזר. כמו כן, אפשר לעשות שימוש בתחליפים כדוגמת קמגרה שהפכו להיות מאוד נפוצים בשנים האחרונות והם נמכרים בבתי טבע שונים או ברשת.

התאימו את הטיפול אליכם ולא את עצמכם לטיפול

כאשר מדובר בנושא כה מהותי, חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים. פסיכולוגים, מטפלים ורופאים רבים יאמרו לכם שרפואה היא לא מדע מדויק ולכן חשוב מאוד להתאים את הטיפול לסובל מהבעיה ולא להפך. לתרופות שונות יש השפעות שונות על המצב הבריאותי. למשל למי שיש לו בעיה מתמשכת של לחץ דם, לא יהיה באפשרותו להשתמש בחומרים המרחיבים את כלי הדם במטרה להגיע לזקפה. לכן, במקרה הזה, עליו לטפל בדיכאון ולא באין אונות עצמה. הטיפול בדיכאון יפתור את האין אונות במקרה וזהו באמת הגורם.

כדאי לדעת: גם עייפות היא גורם לאין אונות זמנית ולפעמים גברים לא מודעים לכך ולא מפרשים זאת נכון.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עקירה כירורגית – לא צריך לפחד
ניתן לבצע היום עקירה כירורגית בצורה חלקה לחלוטין וזאת תוך כדי שנעזרים בהרדמה מקומית, כך שהמטופל...
קרא עוד »
פבר 27, 2021
אימון trx – מה זה אומר?
מהו אימון TRX? וכיצד אפשר לקיים אימון כזה? בשנים האחרונות הפך אימון TRX לאימון פופולארי במיוחד וזאת...
קרא עוד »
ינו 10, 2018
מעלון למדרגות
מעלון למדרגות נחשב לאחד הפתרונות המושלמים ביותר, עבור כל אדם המתקשה לעלות או לרדת במדרגות. זהו פתרון...
קרא עוד »
מאי 06, 2020