על היעילות של טיפול בגלי הלם

אם אתם סובלים מבעיות אורטופדיות שונות או מכאבים שונים שלא מרפים, אז סביר להניח שאתם מחפשים את הפתרון המושלם למצב. אף אחד לא חייב לחיות בצילם של כאבים, ואין ספק שכל אדם שהכאב אינו מרפה ממנו רוצה למצוא את הפתרון למצב. אחת מהשיטות הטובות ביותר להתמודדות עם כאבים שונים זו השיטה שנקראת גלי הלם, ואם לא ניסיתם אותה עדיין הרי כדאי שתעשו זאת, כיוון שגלי ההלם מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש.

מהם גלי ההלם וכיצד הם פועלים

גלי הלם הם למעשה גלים  אקוסטיים שנשלחים על ידי מכשירים שונים אל אזורי הכאב, והם גורמים להרעדה של אזור זה. על ידי ההרעדה למעשה גלי ההלם מפזרים את ההסתיידות של המקום, והם גם מרחיבים את כלי הדם ומעודדים את יצירתם של כלי הדם החדשים.

על ידי שימוש בגלי הלם אפשר להפסיק להשתמש בסטרואידים, שהם כמובן אינם בריאים לגוף, ולעיתים אפשר אפילו להימנע מניתוח כתוצאה מטיפול יעיל בגלי הלם. ישנם שני מכשירים שונים לגלי הלם, כאשר הראשון נקרא ORTHOSPEC והוא מחולל גלים אקוסטיים, והשני הינו מכשיר שנקרא RADIALSPEC והוא מהווה טיפול משלים שנעשה על ידי גלי קול בליסטיים. מדובר בשיטה לא פולשנית, ונחשבת לשיטה הלא-פולשנית הטובה ביותר לטיפול בבעיות אורטופדיות.

מתי אפשר להשתמש בטיפול כזה

בדרך כלל כאבי כתפיים או כאבי ברכיים יכולים להוביל אנשים לנסות את הטיפול בגלי הלם, ומעבר לכך, יש עוד כמה תופעות שמצדיקות טיפול כזה. דורבן ומרפק טניס אלה הן עוד שתי תופעות שלעיתים שולחו אנשים לנסות את גלי ההלם, ויש לציין שבמקרים רבים זה אכן טיפול שמוכיח את עצמו. לרוב הטיפולים נמשכים בין 18 ל20 דקות, כך שלא מדובר על יותר מידי זמן שבו צריך לשהות בקליניקה בכל פעם מחדש. למידע נוסף אודות טיפול בלי הלם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוחי בקע – מידע חיוני בנושא
מצב בו צריך לבצע ניתוחי בקע יהיה בדרך כלל כאשר ישנה בליטה לא תקינה של איבר שאמור להיות בחלל הבטן אך...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
איך מתמודדים עם בחילות
בחילות מהוות תופעה גופנית לא נעימה כלל. אדם אשר סובל מבחילות עלול לסבול מהן בשל מחלות שונות, נשים...
קרא עוד »
יול 23, 2020
מהו דיקור סיני ומתי הוא יעיל?
דיקור סיני הוא אחת משיטות הטיפול הוותיקות ביותר בתחום הרפואה המשלימה. הטכניקה מבוססת על ניסיון של...
קרא עוד »
יול 02, 2021