אז מהי בעצם הומאופתיה?

הומאופתיה

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פונים אל מסלול של טיפולים הומיאופתיים. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של טיפולים מסוג זה, בין אם זה לטיפול בבעיות ספציפיות ובין זה לטיפול בבעיות כרוניות. 

בדומה להרבה מקרים אחרים, בסיסיים או כרוניים הרי גם שטיפול זה מגיע מהעולם של רפואה אלטרנטיבית ומציע לנו אפשרות טיפול שונה, אחרת, טיפול שאיננו מתאפיין אך ורק בשימוש בתרופות אשר כוללות חומרים כימיים כאלה ואחרים, אשר השפעתם יכולה להיות מאוד בעייתית לאורך זמן. 

טיפול בדרכים הומיאופתיות נועד בעצם לספק מסלול טיפול מעט שונה. הרבה מאוד אנשים בוחרים בסוג טיפול כזה, בין היתר מתוך הבנה שלא תמיד הטיפול הקלאסי יכול לשרת אותם, לעיתים הוא גם יכול לייצר תופעות לוואי אשר משפיעות באופן שלילי על הטיפול. 

לעומת זאת, הגישה ההומפאותית פועלת בצורה שונה לגמרי ולכן היא גם הרבה יותר רלוונטית, הרבה יותר נכונה, בוודאי אם פועלים בה באופן מקצועי בעזרת מטפלים ברמה גבוהה שיכולים לייצר תהליך ארוך ונכון, מדויק על פי הצרכים של המטופלים. 

מה עומד בבסיס שיטה זו

הרעיון של הומאופתיה הוא, לתת לאדם חולה חומרים מסוימים, טבעיים, מדוללים, כאשר יכולים לעזור למטופל להתגבר על המחלה שלו. זאת כאשר ההחלטה באילו חומרים להשתמש היא על בסיס מצבו הגופני והנפשי של המטופל. 

חשוב לומר, יש רבים הסבורים שסוג טיפול כזה הוא לא בהכרח נכון, אך היום אנחנו יודעים  כהצטברות של עדויות וראיות שטיפול זה הוא אפקטיבי, נכון, ויכול לספק תוצאות איכותיות במידה ופועלים בצורה נכונה. חשוב לקחת בחשבון את משמעות החומר הפעיל שנשאר בגוף והשפעתו על הגוף וכמובן על היכולת שלו להתמודד עם המחלה אשר פועלת בגופו של המטופל. למידע נוסף תוכלו לקרוא טקסט מעולה על הומאופתיה

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך משפיע משבר הקורונה על ילדים צעירים?
משבר הקורונה שפרץ לחיינו בסוף שנת 2019 שינה את האנושות כולה מקצה לקצה בלי צל של ספק. מעבר לכללים...
קרא עוד »
אוק 08, 2020
טיפול זוגי באזור מודיעין והשפלה
לא פעם ולא פעמיים, זוגות עשויים להזדקק לטיפול זוגי - בין אם במהלך הנישואים או אף לפני כן....
קרא עוד »
יול 20, 2015
בעיות קשב וריכוז ודרכי הטיפול
העולם שלנו ממהר להתקדם ולהתפתח ומותיר אחריו שאריות בודדות של אנשים שלא מצליחים לתפוס את אותה רכבת....
קרא עוד »
פבר 25, 2013