אוסטאופתיה – מה זה וכיצד זה יכול לעזור לכם?

אוסטיאופתיה

הרבה מאוד אנשים מתמודדים עם טראומות וליקויים שונים, אשר משפיעים עליהם לא רק מבחינה נפשית אלא גם מבחינה פיזית. הם חשים תחושות כאב שונות ואינם יכולים להשתמש באיברי גוף שונים באופן תקין. 

במשך שנים רבות, היה נהוג לחשוב ששיטות הטיפול הטובות ביותר להתמודדות עם מצבים כאלה, הן באמצעות כדורים ואולי אפילו טיפולים רפואיים מורכבים, כולל ניתוחים. עם הזמן התברר, שיש כלים הרבה יותר טובים להתמודד עם מצבים כאלה, למשל, בעזרת טיפולים במסגרת רפואה משלימה, בין היתר, אוסטיאופתיה. 

טיפולי אוסטאופתיה, הם טיפולים שמטרתם להתייחס למצבים של טראומות וליקויים גופניים, בעזרת טיפולי עיסוי וטיפולים ידניים אחרים, כולל מניפולציות שונות שעושה המטפל על הגוף. הרעיון הוא לשחרר לחצים, אנרגיות, ולגעת באזורים מסוימים בגוף, אשר יכולים להקל על תחושת הכאב והטראומה שהגוף חווה במקום אחר.

כמו במקרים רבים, אחרים, ברפואה משלימה, הרי שההתייחסות לטיפול היא דרך כך שאזור מסוים משפיע על אזור אחר, ותחושה פנימית של המטופל יכולה להשפיע על התנהגות הגוף שלו. 

כיצד הטיפולים יכולים לעזור לכם

ראשית, הם מאפשרים לגעת בכאב ובטראומה בצורה ספציפית, תוך התייחסות לא רק לכאב הפיזי אלא גם למה שהגוף חווה מבחינה נפשית ומבחינות אחרות, פנימיות. 

שנית, הטיפול מאפשר להתייחס בצורה מאוד ברורה וחדה לתחושת הכאב, כאשר המטפל (אוסטאופת) נכנס עמוק אל האזור בו חשים את הכאב, ומאפשר למטופל להתמודד איתו טוב יותר.

שלישית, הרבה פעמים הטיפול מלווה בשיטות וכלים, שאי אפשר למצוא בסוגי טיפולים אחרים. עצם זה שמדובר בטיפול טבעי ולא דרך כדורים, עוזר כמובן לטפל בבעיה בצורה טבעית ולא לייצר בעיה אחרת, דרך שימוש בכדורים או חומרים אחרים שיכולים לייצר תופעות לוואי. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פרוביוטיקה לגברים ונשים – תוסף מזון ידידותי לגוף
פרוביוטיקה זה למעשה תוספי מזון שיעדם הוא לאזן את כמות החיידקים בגוף האדם ולסייע לתפקוד טוב יותר של...
קרא עוד »
נוב 02, 2016
טיפול רפואי בכאבי שריר ושלד
מצבים בהם מופיעים להם כאבים בשריר ובשלד יכולים לנבוע משלל סיבות, והרי שהדרך החכמה ביותר לפעול במקרים...
קרא עוד »
אוק 26, 2020
יש דרכים שונות לטפל באנשים
הרצון והצורך לעזור לאחרים להרגיש טוב זו תחושה שלא מעט אנשים מרגישים, וכל אחד יכול לקחת את התחושה הזאת...
קרא עוד »
נוב 22, 2014