שינוי אמונות מגבילות מהתת מודע

שינוי אמונות מגבילות מהתת מודע

רוב האנשים כלל אינם מודעים למה שקורה בתת המודע שלהם. רובם פועלים בהתאם לדפוסי פעולה, שנבנו בהתאם לנסיבות החיים. תת מודע משפיע על רוב ההחלטות שאנו עושים, מבלי שנהיה בכלל מודעים לכך. מסיבות אלו בדיוק, אנו נוטים לסבול מאמונות מגבילות שחוסמות אותנו ומונעות מאיתנו לחוות חיים מאוזנים ובריאים יותר. באמצעות תטא הילינג כל אחד יכול ללמוד את התת מודע שלו, להשקיף על האמונות שמגבילות אותו וללמוד כיצד לשנות את המצב. באמצעות טיפול תטא הילינג, כל אחד יכול ללמוד כיצד לתכנת מחדש את תת המודע שלו וכיצד לשנות לחלוטין את מערכת האמונות שלו. מדובר על שיטת ריפוי עוצמתית במיוחד, שמסוגלת לשנות לחלוטין את כל איכות החיים.

שינוי אמונות מגבילות מהתת מודע

כאמור, כולנו מושפעים מתת המודע שלנו. למעשה, כ- 80% מהפעולות שאנו מבצעים, נגרמות כתוצאה מההשפעה של תת המודע שלנו. לא פעם, פעולות אלו גורמות לנו ללא מעט סבל וכאב, המלווים אותנו לכל אורך היום. אך באמצעות שינוי האמונות המגבילות שלנו, ניתן לשפר בצורה ניכרת את כל איכות החיים. זוהי הדרך המושלמת לשחרר את כל האמונות המעכבות אותנו וגורמות לנו להרגיש חלשים ועצובים יותר. כמו כן, באמצעות לימוד תת המודע שלנו, ניתן לגלות מתי אנחנו פועלים מתוך פחד, מתי הכעס מפעיל אותנו ומדוע אנו נוטים לוותר על החלומות שלנו. אך שיטת התטא הילינג, יכולה לאפשר לכל אחד לשנות לחלוטין את המצב. זוהי הדרך האידיאלית ביותר לחוות אושר וסיפוק, באמצעות תכנות מחדש של תת המודע.

לסיכום, כל אחד חייב להבין כי אין שום צורך לסבול. החיים יכולים להיות מאושרים ובריאים יותר, ברגע שמשחררים את כל האמונות המגבילות שחוסמות ומפריעות להתקדמות החיים, קראו עוד בנושא באתר https://www.zafran.com.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזון חיידקים על העור כטיפול באטופיק דרמטיטיס
בשנים האחרונות נעשו לא מעט מחקרים, לבחון את השפעת הטיפול באיזון המיקרוביום העורי על תופעות המצויות...
קרא עוד »
מאי 16, 2019
אולטרסאונד ביתי
אולטרסאונד ביתי היא טכנולוגיה רפואית לא פולשנית שניתן להשתמש בה לבדיקת הגוף. באמצעות טכנולוגיה זו...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
קוסמטיקאית עד הבית לאנשים עסוקים במיוחד
כל סקר שנערך בנושא של עבודה מראה כי הישראלים הם אחד העמים שבהם עובדים הכי הרבה שעות. אם נשווה את מספר...
קרא עוד »
ספט 13, 2018