טיפים לישראלים החיים בחו"ל

ביטוח רפואי בחו"ל

שגרת החיים בארץ היא אינטנסיבית מאוד, ויש מי שמוצא עצמו בשלב כלשהו של החיים – לפני תחילת לימודי תואר אקדמי, לאחר החתונה או לאחר שינוי תחום בעבודה – זקוק לשינוי ולרענון שגרת החיים שלו.

כיום יש ישראלים רבים המתגוררים בחו"ל מסיבות שונות (בעבר דיברנו על ביטוח ורילוקיישן לאפריקה), ומקיימים שגרת חיים מהנה ושונה מזו הקיימת בארץ. לעתים ההסתגלות לחיים במדינה זרה יכולה להיות מורכבת מעט, ולכן מומלץ להתכונן אליה בהתאם בעזרת טיפים לישראלים החיים בחו"ל:

  • להערך מראש – כאשר מתחילים לתכנן או לחשוב על מעבר, הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא להתחיל לברר את כל הפרטים. החל באופן פתיחת חשבון בנק, וקבלת אשרת עבודה, דרך מציאת אזור מגורים ועד חיזוק ידיעת השפה המקומית, כל פרט יוכל לעזור לכם ולשותפיכם למעבר להסתגל בקלות רבה יותר.
  • במידה ועברתם להתגורר בחו"ל עם המשפחה והילדים, כדאי להמשיך ולדבר איתם בשפה העברית. באופן זה תוכלו ללמד אותם את שפת המדינה, אך גם להקנות להם את השפה העברית שתסייע להם גם בארץ.
  • כאשר מתגוררים במדינה זרה מתעורר צורך חזק יותר לשמור על הזהות הישראלית, כך שתושבים ישראלים רבים בחו"ל נוהגים להסתגר בקהילות שלהם. במקרה זה מומלץ דווקא כאן להכיר תושבים מקומיים, אשר יכולים להעשיר את החוויה של מגורים בחו"ל, ואף לסייע לכם במקרים בהם תידרשו להתמודדות לא מוכרת מול הרשויות.
  • בכל מדינה נהוגים מנהגים שונים הקשורים בכל תחומי החיים. כדאי להכיר ולהבין אותם על מנת להשתלב בצורה חלקה יותר בתרבות המקומית.
  • חיים בחו"ל במסגרת לימודי תואר? כדאי לנצל את ההזדמנות יוצאת הדופן כדי להכיר תלמידים שונים מרחבי העולם. תואר של מוסד אקדמי זר יחד וקשרים עם חברים למקצוע ממדינות אחרות יכולים להקל עליכם בשלב מאוחר יותר אם תבחרו לעבור למדינה אחרת כדי לעבוד בתחום שבחרתם.

חיים במדינה אחרת

מגורים במדינה זרה יכולים להיות מאתגרים ומהנים, והם ללא ספק פרק בחיים אשר יכול לתרום רבות להמשך. גם אם המעבר הוא לתקופה קצרה או לשנים ספורות, וגם אם ההחלטה היא להישאר בביתכם החדש, תוכלו להנות ממגוון תרבותי ומהיכרות רבה יותר עם העולם ועם אנשים שונים המתגוררים במקומות אחרים.

לפי אתר http://www.israelisabroad.com/, לימודי שפה זרה ומדינה אחרת תורמים לכם ולגם לילדיכם אשר יחוו חיים מגוונים ומיוחדים יותר מהרגיל. בסופו של דבר הבית שלכם הוא היכן שאתם מחליטים שיהיה, ולכן הדרך הטובה ביותר להנות ולהפיק מה שיותר מהחיים בחו"ל, היא לחוות כל רגע, ולנצל כל דקה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת הפוטנציאל של התקדמות הנטורופתיה
ככל שאנו מנווטים במורכבות של שירותי הבריאות המודרניים, מספר הולך וגדל של אנשים פונים לנטורופתיה...
קרא עוד »
אוק 03, 2023
מדוע כדאי לפנות אל טיפול זוגי בחיפה?
זוגות רבים עומדים במצבים של משרד, ועבור רובם ייתכן כי זהו משבר שיוביל בסופו של דבר לפירוק הקשר. לעיתים...
קרא עוד »
אוג 07, 2016
הדרכים הטבעיות לטיפול ומניעת בריחת שתן
בחירת דרכי טיפול אלטרנטיבות לפי הגורמים לבריחת שתן תעלה את הסיכוי להתמודדות מוצלחת עם התופעה. הנה כל...
קרא עוד »
אפר 29, 2018