חשיבות ביטוח בריאות בתקופת הקורונה

ביטוח בריאות בתקופת הקורונה

ביטוח בריאות מגן עליכם מפני סיכונים בריאותיים וכלכליים, כמו גם הגנה מפני עלויות רפואיות גבוהות. עצה שלנו, שלמו פחות עוד לפני שאתם עומדים בהשתתפות העצמית שלכם, במיוחד בתקופה רגישה כמו זו של הקורונה.

חשיבות ביטוח בריאות בתקופת הקורונה

איש מאיתנו אינו מתכנן לחלות או להיפגע במהלך חייו, אך רוב האנשים זקוקים לטיפול רפואי בשלב כלשהו בחיים – במיוחד בתקופות בלתי ניתנות לחיזוי כמו תקופת הקורונה. ביטוח בריאות מכסה עלויות אלה ומציע יתרונות רבים וחשובים אחרים.

ביטוח בריאות מכסה יתרונות בריאותיים חיוניים שקריטיים לשמירה על בריאותכם וטיפול במחלות ותאונות. ביטוח בריאות מגן עליכם מפני עלויות רפואיות לא צפויות וגבוהות.

ביטוח בריאות חיים רגועים

אתם משלמים פחות עבור שירותי בריאות שונים ברשת, עוד לפני שאתם עומדים בהשתתפות העצמית שלכם. אתם מקבלים טיפול מונע בחינם כמו חיסונים ובדיקות שונות – עוד לפני שאתם עומדים בהשתתפות העצמית שלכם.

מדוע לעשות בביטוח בריאות בתקופת הקורונה?

ביטוח בריאות, במיוחד בתקופת הקורונה, מספק הגנה כלכלית במקרה שעברתם תאונה או מחלה קשה או במקרה שחלילה נדבקתם בנגיף הקורונה והפסקתם לעבוד. לדוגמא, טיפול ברגל שבורה, יכול לעלות עד 3500 ש"ח. כיסוי בריאותי יכול לסייע בהגנה מפני עלויות גבוהות ובלתי צפויות.

סיבות לעשות ביטוח בריאות

ביטוח בריאות חשוב מכמה סיבות. אנשים שאינם מבוטחים מקבלים פחות טיפול רפואי ופחות טיפול בזמן, יש להם תוצאות בריאותיות גרועות יותר, וחוסר ביטוח מהווה נטל כספי עבורם ועבור בני משפחתם. 

יתר על כן, היתרונות של הרחבת הכיסוי עולים על העלויות עבור שירותים נוספים. טיפול ברשת בטיחות מבתי חולים ומרפאות, משפר את הגישה לטיפול אך אינו מהווה תחליף מלא לביטוח בריאות. ממצאים אלה נתמכים על ידי מחקרים רבים.

מחלות שהביטוח מכסה

אם יש לכם מחלת לב או שבץ מוחי, ביטוח חיים יכול לעזור לכם. יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו את הטיפול שאתם זקוקים לו, תקבלו אשפוזים קצרים יותר ותחיו חיים ארוכים ובריאים יותר בהשוואה לאנשים ללא ביטוח בריאות.

מחלות לב ושבץ מוחי יכולים להיות יקרים מאוד לטיפול; למעשה, הם הגורמים העיקריים לפשיטת רגל רפואית. הרשמה לביטוח בריאות איכותי יכולה לעזור לכם להימנע מלהיות תקועים עם חשבונות רפואיים גדולים ולגשת לטיפול הנחוץ לכם כדי לשפר או לנהל את בריאותכם בצורה חופשית.

סיכום יתרונות הביטוח

אם יש לכם תוכנית בריאות פרטית, עליכם לקבל טופס סטנדרטי וקל להבנה הנקרא סיכום ההטבות והכיסוי. אתם יכולים להשתמש בו כדי לעזור לעצמכם להשוות בין אפשרויות ביטוח שונות. בקשו מהמבטח שלכם אם הם לא מספקים זאת.

באתרי ביטוחי הבריאות, תוכלו לראות איזה ביטוח הוא המתאים לכם ביותר ומהן היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מנתח אף
אם החלטתם ללכת על ניתוח אף רחב, חשוב מאוד שתדעו שאתם מצטרפים ללא מעט אנשים שבחרו כמותכם ומרוצים כיום...
קרא עוד »
ינו 08, 2020
האם יש משהו יותר טוב מאלטרוקסין לבלוטת התריס?
בלוטת התריס היא הבלוטה הגדולה ביותר שקיימת בצוואר שלנו והיא מפרישה הורמונים. ברגע שיש תת פעילות...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
הסכנות הנסתרות: עובש בקירות כסכנה בריאותית
עובש בקירות, סוג של פטריה, הוא תופעה שכיחה בבתים, ולעיתים קרובות הוא מוצא את דרכו אל קירות הבתים ויוצר...
קרא עוד »
ספט 11, 2023