טיפול בשפכי תעשייה – איך זה עובד?

תחום הטיפול בשפכי תעשייה היא חלק מרכזי בכלכלה העולמית. ההערכה היא שעד 2050, העולם ייצר יותר מ-6.5 מיליארד טונות של פסולת. פסולת זו תיוצר בדרכים רבות ושונות, כולל מזבלות, משרפות ומטמנות.

על מנת להפחית את כמות הפסולת המיוצרת, יש צורך לשנות את אופן הפקתה על מנת להפוך אותה פחות מזיקה לאנשים ולסביבה. ניתן להשיג זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה כגון מעכלי ביוגז ומפעלי טיהור שפכים (WWTP).

ישנם גם פתרונות רבים אחרים שנחקרים כיום, כגון שחזור אנרגיה ממי שפכים (ERW) באמצעות אנרגיה סולארית או שחזור חום מגז שפכים (ERG).

מטרת מאמר זה היא לדון בכמה היבטים לגבי טכנולוגיות אלו והיישומים הפוטנציאליים שלהן בתעשייה הכללית.

אנו נתמקד בשטחי WWTP כפתרון לטיפול בפסולת תעשייתית מכיוון שהם זולים וקלים יחסית

הטכנולוגיה והטיפול בזבל

בעבר הושלכה פסולת תעשייתית למזבלות. עם זאת, עם כניסתה של הטכנולוגיה, אנו יכולים כעת לטפל בה ביעילות וביעילות.

יש כמות עצומה של פסולת המיוצרת על ידי המגזר התעשייתי. זה נובע בעיקר מהעובדה שאין שיטות יעילות לפינוי פסולת זו. ניתן להשיג את הטיפול בפסולת זו באמצעות שיטות שונות כגון שריפה, הטמנה ועיבוד כימי.

צמיחת תעשיית הטיפול בפסולת הגבירה את הצורך במערכת אמינה ויעילה לניהול פסולת. ההקדמה תעסוק בשלושה נושאים: שיטה: הצרכים והדרישות המיוחדות של חברה בתחום זה נקבעים על פי פעילותה, אופי הפסולת שהיא מקבלת והאם היא מקבלת פסולת מסוכנת או לא מסוכנת. יש צורך במתודולוגיה נפרדת כדי לעמוד בדרישות אלו, מה שמוביל לצורך במחקר מחדש מפורט של מערכות קיימות. ניתן ליישם את אותה מתודולוגיה גם במגזרים אחרים שבהם נעשה שימוש בשיטות מיוחדות לטיפול בפסולת כגון תרופות, כמו גם יישומים ביולוגיים. זה חשוב מכיוון שגישה מדעית תאפשר לנתח כל שינוי בסביבתה בדיוק רב יותר ממה שניתן היה לעשות אחרת בשיטות מסורתיות.לתיאום פגישה עם המומחים של סוטוק >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היכן תוכלו לקבל ייעוץ מקיף בנוגע להורות משותפת?
הורות משותפת היא תהליך של הורות משותף לשני הורים או יותר. זו החלטה שמתקבלת על ידי ההורים וניתן לעשותה...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
מזרן ויסקו – למה הוא כל כך פופולרי?
מזרן ויסקו הוא סוג של מזרן מיטה שיש לו שכבת אוויר באמצע. הוא נועד לספק תמיכה ולהפחית נקודות...
קרא עוד »
יול 01, 2022
נעלי עבודה – ישמרו על העובדים
רכישה של נעלי עבודה זוהי החלטה חשובה מאוד אשר תוכל להפוך את סביבת העבודה של העובדים שלכם להרבה יותר...
קרא עוד »
אוג 10, 2021