אורי לופוליאנסקי מייסד יד שרה

אורי לופוליאנסקי

בעקבות מקרה אישי בו בנו היה זקוק לציוד רפואי הכרחי לחייו הבין אורי לופוליאנסקי עוד לפני עשורים רבים כי קיים בישראל קושי אמתי לאזרח הפשוט להשיג ציוד רפואי מציל חיים או משפר איכות חיים. אורי לופוליאנסקי כאיש ביצוע מהמעלה הראשונה אשר שם תמיד את טובתה של החברה הישראלית לנגד עיניו החליט כי יש לנקוט בפעולה והקים את ארגון יד שרה. מאז אותם ימים בהם היה סניף קטן של הארגון גדלה העמותה והפכה לאחת העמותות הגדולות ביותר בישראל. כל אזרח ישראלי נזקק לשירות של יד שרה, מיולדות ועד המחלימים מניתוחים מסובכים וניתן לומר בפה מלא כי מדובר בארגון אשר אנחנו צריכים להגיד תודה שבא אל אוויר העולם. אין ספק כי ההשפעה של הארגון על ישראל היא עצומה ועלינו להגיד תודה על הקמתו של ארגון זה.

הידעתם כי מכל העולם באים ללמוד על ארגון יד שרה

ארגון יד שרה הוא סיפור הצלחה ישראלי ואין ספק כי הקמתו היא הברקה של אורי לופוליאנסקי. הארגון נחשב לכל כך מוצלח עד אשר מכל רחבי העולם מגיעות משלחות בכדי ללמוד על דרך פעולתו של הארגון ולחקות את ההצלחה העצומה של הארגון. ברחבי העולם מבינים כי מדובר בארגון ייחודי, אשר השפעתו על האזרח הפשוט היא עצומה ועל כך עושים כל מאמץ בכדי ללמוד על הפלא הזה. מכיוון שאורי מאמין כי לכל אדם ברחבי העולם יש את הזכות לקבל ציוד רפואי הוא מקדיש זמן לכל משלחת ומשלחת ומסייע להם להבין כיצד הקים את הפלא הזה שנקרא אגון יד שרה ומסביר להם מה עליהם לעשות בכדי להקים ארגון כזה.

אמרתם מדינת סטארט אפ? אנחנו חושבים כי ישראל היא מדינת העזרה ההדדית

ישראל ידועה בחדשנות שלה ובמוח היהודי המבריק, לרוב זה בא לידי ביטוי בסטארט אפים כמו מובילאי או המצאות מרשימות כמו כיפת ברזל. אך אנחנו חושבים כי באותה נשימה ניתן לומר כי ארגון יד שרה הוא המצאה לא פחות חשובה וכי גם כאן המוח היהודי הראה חכמה גדולה ומרשימה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השתלות שיניים – מה זה ולשם מה הן מתבצעות?
אחד הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום שיקום הפה, הוא טיפול השתלות שיניים בירושלים. מדובר על טיפול שמטרתו...
קרא עוד »
פבר 21, 2022
רענון עזרה ראשונה – חשוב לדעת מה לעשות במקרי חירום
באמצעות קורס קצר של רענון עזרה ראשונה ניתן ללמוד בחזרה כל מה שצריך על הגשת עזרה ראשונה במקרי חירום....
קרא עוד »
אפר 27, 2021
משקולות – כל המידע החשוב
המילה משקולת נגזרת מהמילה ההולנדית התיכונה "דומבל", שמשמעותה "גלגלת". המשקולות הראשונות היו כנראה...
קרא עוד »
נוב 27, 2022