6 אביזרי סקס שאתם חייבים להכיר

אביזרי מין נפוצים כבר לפני יותר ממאה שנים וכיום יש מיליוני מוצרים שמתאימים לגברים ונשים. כל מי שרוצה להתענג ולענג את עצמו-  יכול למצוא מבחר גדול של אביזרי מין הנפוצים גם בחנויות פיזיות וגם בחנויות באינטרנט. 

אבל בין כל המבחר הזה לפעמים לא קל להבין מה כדאי להכיר כל מוצר ולדעת מה כדאי שיהיה אצלכם בשידת הלילה. 

לכן הכנו עבורכם רשימה של שישה אביזרים שכל אחת ואחד חייבים להכיר:

ויברטורים – אחד המוצרים הנפוצים גם לגברים וגם לנשים. טבעות רטט, תחתוני רטט, ויברטור לו ולה, רוקט פוקט, מכונת סקס ועוד: כולם ויברטורים שיכולים להתאים לנשים ולעיתים גם לגברים. ויברטור לו ולה למשל, מתאים לקיום יחסי מין תוך שהוא מולבש על איבר המין הגברי ומספק רטט מושלם גם לאישה וגם לגבר.

ביצים סיניות – ביצים סיניות הן ויברטור שמיועד לעינוג נקודת ה g שנמצאת בפי הטבעת ובאזור הפרוסטטה. המוצר אשר מגיע בגדלים שונים, מיוצר מסיליקון רפואי ומענג מקומות שקשה להגיע אליהם.  

חרוזים אנאלים –  דרך נוספת ליהנות ולהתענג נעשית באמצעות חרוזים אנאליים. חרוזים אנאלים מתאימים גם לגברים וגם לנשים. 

דילדו – איך אפשר בלי הדילדו המפורסם והמוכר שאפשר לראות בכל מקום גם בסרטים מצחיקים וגם סרטי סקס נועזים.? דילדו נדבק מדמה את איבר המין הגברי ואפשר להחדיר אותו לפי הטבעת או לווגינה. 

מוצרים להעלאת החשק המיני – כולנו יודעים שבימים של השיגרה, והמון פעילויות מתישות – לא תמיד קל לעורר את החשק המיני…אבל מוצרים כמו טיפות חשק, ספריי השהיה לזקפה יציבה יותר, חומרי סיכה בטעמים ועוד כולם יעלו את החשק המיני ויאפשרו לכם פינוק הדדי ויחסי מין מלאי חשק!הכנסו אל חנויות סקס באינטרנט, ובדקו מי איזה מוצרים תוכלו להזמין כבר עכשיו במשלוח מהיר ודיסקרטי לכול מקום.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רישום ציוד רפואי
בשנת 2012 הסדירה המדינה את כל מה שקשור לנושא של רישום ציוד רפואי. החל ממתן היתר יבוא, אישורי יצוא, וכן...
קרא עוד »
דצמ 31, 2017
שוש מעוז אריה – מאמנת לקשב וריכוז
אין ספק כי בשנים האחרונות עלתה המודעות לתופעה של הפרעות קשב וריכוז. לא מעט ילדים ומבוגרים מאובחנים עם...
קרא עוד »
מרץ 10, 2020
סרטן הפה – מה שצריך לדעת, על קצה המזלג…
המילה "סרטן" מבהילה אותנו ולא סתם: מילה זאת מרמזת על מחלה שעלולה להוביל למוות, בעיקר אם לא מטפלים...
קרא עוד »
יול 22, 2021