5 טיפים לשמירה על שיער מבריק ובריא

לשמירה על שיער מבריק ובריא

מי מאיתנו לא רוצה שיער רף, בריא ומבריק? ובכן, טיפוח השיער הוא עולם ומלואו, וכיום קיימים מגוון רחב של תכשירים להזנת השיער ולעיצובו. יש לא מעט אלמנטים שמשפיעים על טיב השיערה, החל מחשיפה לשמש, דרך חומרים כימיים במוצרי הטיפוח ועד לשגרת טיפוח שגויה. כיצד תוכלו לשמור על שיער מבריק ובריא? ריכזנו בעבורכן 5 טיפים מנצחים!

מוצרי שיער ללא כימיקלים או מלחים

יש לא מעט מוצרי שיער שמכילים SLS או פראבנים (לצד חומרים כימיים נוספים), והם עשויים להזיק לשיער לטווח הארוך, ועל כן מוטב להשתמש במוצרי שיער טבעיים, כשניתן למצוא מגוון סוגי שמפו ללא מלחים, חומרי עיצוב טבעיים לשיער ומוצרי טיפוח נוספים. תחום הקוסמטיקה הטבעית נמצא במגמת עליה, ואף ניתן להכין מסיכות שיער מחומרים ביתיים.

עיסוי הקרקפת

מחקרים שונים מעידים כי עיסוי הקרקפת בתדירות גבוהה משפר את זרימת הדם ומזרז את תהליכי צמיחת השיער. מי שסובלת מנשירה, יכולה לעסות את הקרקפת עם שמן קיק טבעי או מעט שמן זית, ולחפוף את השיער לאחר חצי שעה.

הקפדה על התזונה

זה אולי נשמע כמו מיתוס, אך לתזונה יש חלק ניכר במראה השיער שלנו. שתייה מרובה של מים וצריכת וויטמינים חיוניים (כמו אומגה 3, ברזל, B12 וכו'), יסייעו לשיער להיות בריא וחזק יותר, וימנעו נשירת שיער משמעותית. כדאי לשלב בתזונה את כל הרכיבים החיוניים הנחוצים, ולו כדי שלמור על בריאות העור והשיער.

לחפוף פחות

כשאתן חופפות את השיער, אתן למעשה מסירות את שכבת השומן שמכסה את הקרקפת. שכבה שחיונית עבור הזנת השיער בלחות, ולכן מומלץ להפחית את כמות החפיפות השבועיות, ולהימנע מחפיפה על בסיס יום יומי.

סירוק עדין על שיער לח

בין אם אתן מתולתלות ובין אם בעלות שיער חלק, חשוב לסרק את השיער כשהוא מעט לח. סירוק שיער יבש או לחלופין סירוק שיער רטוב, עלולים להוביל לתלישת השיער, ולפגיעה במראהו.

שגרת טיפוח נכונה תסייע לכן לשמור על שיערכן בריא ומבריק. נסו להשתמש במוצרי טיפוח טבעיים, להפחית את כמות החפיפות ולהקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת. בהצלחה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אידוי עשבים איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר
אידוי עשבים הוא הליך חדש יחסית שבאמצעותו, מתאפשר לכל אחד שרוצה לעשן בצורה אחרת, לעשות זאת על ידי אידוי...
קרא עוד »
אוק 03, 2021
רקדנית בטן למסיבת מקווה
שיפור משמעותי בהווייתו של האירוע שלכם יכול לבוא לכדי ביטוי אם רקדנית בטן תיקח בו חלק. רקדנית בטן...
קרא עוד »
נוב 27, 2017
סובל מאי ספיקת כליות? דע את זכויותיך
אי ספיקת כליות הוא מצב רפואי בו ישנה פגיעה בכליה או בתפקוד שלה. הכליות הן האיבר אשר מסנן נוזלים מהדם,...
קרא עוד »
ספט 17, 2019