אורי לופוליאנסקי מייסד יד שרה – הכירו בקצרה

אורי לופוליאנסקי מייסד יד שרה

מרבית האנשים מכירים את השם אורי לופוליאנסקי, מאחר והוא נמצא בחדשות ובכותרות כבר מספר שנים טובות, מרביתם מכירים את הארגון שהוא הקים, ארגון יד שרה, בין אם הם נזקקו לשירותיו ובין אם הם שמעו עליו כך או אחרת. אך מרבית האנשים לא יכולים לעשות את הקישור הנדרש בין אורי לופוליאנסקי לארגון ובכלל הם לא יודעים לספר דברים שמעבר לקשר הזה, וכפי שאנחנו יודעים לא רק על הקשר הזה עומדת כל תהילתו של אורי לופוליאנסקי.

לא במקרה אורי לופוליאנסקי הוא דמות מוכרת בציבורית הישראלית, תחילה הוא היה מוכר מאוד בירושלים, עיר מגוריו, אך עם השנים הוא הפך להיות דמות מאוד מוכרת בכל החברה הישראלית, בין אם זה בגלל פועלו, בין אם זה בגלל העובדה שהוא פעל רבות לצורך גיוס כספים ואמצעים עבור ארגון יד שרה מה שהפך אותו לדמות מוכרת, ובין אם זה בגלל שבתחילת שנות האלפיים הפך אורי לופוליאנסקי לראש עיריית ירושלים, ראש העיר החרדי הראשון שלה, אשר זכה לתמיכה נרחבת גם בקרב החילונים.

אורי לופוליאנסקי נולד בחיפה, כיהן כחובש בצבא, לאחר מכן היה מורה, למד מדיניות ציבורית, לימד במספר מקומות בטרם הגיע לירושלים. אחרי שהקים משפחה ילדו חלה, ומאחר והוא לא הצליח להשיג עבורו מכשיר רפואי כפי שנדרש, הוא החליט להקים עמותה ללא כוונת רווח שמטרתה לעזור לאנשים לקבל מכשירים וציוד רפואי שהם נזקקים לו. בין היתר מדובר על כסאות גלגלים, הליכונים, מקלות הליכה ועוד. עם השנים הארגון התרחב והחל לעסוק במגוון רחב של מתן שירותים ואמצעים לכל מי שצריך.

בשנות השמונים הוא נהיה חבר מועצת העיר ירושלים מטעם דגל התורה, היה לסגנו של ראש העיר המיתולוגי טדי קולק ולימים הפך אורי לופוליאנסקי להיות סגנו של אהוד אולמרט. עם פרישת אולמרט מהעיירה לטובת מקום בממשלת שרון השנייה, הוא הפך להיות ממלא מקומו ולאחר מכן הוא ניצח בבחירות בשנת 2003. אחרי כהונה אחת מוצלחת בתפקיד, הוא עזב את העירייה וחזר לתפקידיו השונים במסגרת ארגון יד שרה.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אבקת קריאטין – תופעות לוואי אשר יש לתת להם תשומת לב
המאמר נכתב באדיבות Allinpro קריאטין הינו תוסף טבעי ופופולרי ביותר בקרב ספורטאים ומתעמלים רבים בכל רחבי...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
טיפול אלטרנטיבי בדום נשימה – מה כדאי לדעת?
דום נשימה הוא מצב המשפיע על תהליך הנשימה. זה יכול להיגרם מדום נשימה בשינה, נחירות או שילוב של שניהם....
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
קמגרה משרד הבריאות – למה חשוב לקבל אישור?
מי שמכיר את התחום של מוצרי מין, יודע שישנם הרבה מאוד תוספים, חומרים, ספריי, כדורים ודברים אחרים בהם...
קרא עוד »
אפר 29, 2022