ציוד לקשישים

כאשר אנשים מגיעים לגיל מבוגר, לעתים לצערנו זה יכול להיות מלווה עם הידרדרות גופנית ובריאותית ולכן צריך לעשות כל שניתן על מנת להקל על תחושתם של הקשישים ולשמור על יכולתם לתפקד ולהמשיך בשגרת יומם. לכן במקרים כאלה אפשר לעשות שימוש בציוד לקשישים. מדובר בציוד ייעודי עבור אנשים מבוגרים שעונה על הצרכים שלהם ושנועד לתמוך בהם במקרים שונים ומצבים שבהם הגיל המבוגר נותן את אותותיו. קשישים לעתים מתקשים בהליכה ולכן חלק מציוד לקשישים שנועד לסייע להם, זהו ציוד שנועד לעזור להם בניידות ותנועה. לכן ניתן לראות קשישים שמסתייעים באביזרים שונים לצורך הליכה כמו מקל הליכה שנועד לתמוך בהם או הליכונים מסוגים שונים שבזכותם הם יכולים לנוע בתוך הבית או אף מחוץ לבית. במקרה שבו קשיש אינו מסוגל ללכת ולעמוד על הרגליים, הוא יכול להיעזר בכסא גלגלים על מנת להתנייד ולנוע ממקום למקום. לכן כאשר קשישים נמצאים במצב גופני שמגביל אותם, כמו למשל הליכה, הם כמובן לא צריכים להפסיק לתפקד והם כן צריכים לנוע ולהיות פעילים וזו בדיוק הסיבה שצריך ציוד לקשישים שמותאם להם ועוזר להם בפעולות שונות.

איזה עוד ציוד לקשישים אפשר למצוא?

מלבד מקלות הליכה, הליכונים וכסאות גלגלים שאותם גם הזכרנו, יש עוד ציוד שמיועד לקשישים. זה יכול להיות למשל כרית למניעת פצעי לחץ. פצעי הלחץ יכולים להגרם מישיבה ממושכת ולכן ניתן למצוא כריות, שחלקן מאוד איכותיות כמו כריות ויסקו ארגונומיות שהן מאוד יעילות במניעה של פצעי לחץ. בנוסף ניתן גם למצוא מזרנים שגם הם מסייעים למנוע פצעי לחץ ויש להם אפילו כיסוי אנטיבקריאלי על מנת לשמור על הגיינה ועל בריאות הקשיש וכמובן גם מכשירי שמיעה. יש עוד מגוון רחב של ציוד לקשישים שמטרתו הוא להקל על חייהם ועל שגרת יומם ותוכלו למצוא אותו באתר אינטרנט שעוסק בציוד לקשישים. 

מחפשים סוללות למכשירי שמיעה 312 או ציוד אחר לקשישים? כל הציוד אצלנו >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם ניתן לטפל בחרדה ללא תרופות?
חרדה חברתית, חרדה לפני בחינות, פוביות, סטרס: כל אלה משבשים מאד את איכות החיים שלנו וגורמים לנו להסתגר,...
קרא עוד »
אוג 23, 2020
רפואה משלימה לעומת קונבנציונלית -מה ההבדל?
כל מי שזקוק לטיפול רפואי היום, יודע שיש לו אפשרות לבחור, ברוב המקרים, בין שני מסלולים שונים. מסלול אחד...
קרא עוד »
דצמ 25, 2020
מהי בעצם פיגמנטציה בעור וכיצד מתמודדים עם זה?
פיגמנטציה זהו שם כולל לכתמים שונים על העור, אך בניגוד למה שרבים חושבים לא מדובר רק על עור הפנים. ...
קרא עוד »
יול 16, 2015