דיקור סיני לפוריות

דיקור סיני הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במחלות גופניות ונפשיות. זה יכול לשמש כדי לעזור עם בעיות פוריות. הוא משמש גם לטיפול במחלות שונות, כולל אי פוריות. במאמר זה, נדון ביתרונות של דיקור סיני לפוריות וכיצד ניתן להשתמש בו לשיפור הפוריות.

דיקור סיני הוא טיפול משלים ואלטרנטיבי ברפואה שבה מחדירים מחטי דיקור דקות וסטריליות לנקודות דיקור ספציפיות על מנת לטפל או להפחית את החומרה של מצבים בריאותיים רבים או לשפר את הרווחה הכללית.

איך עובד דיקור סיני?

מקורו של הדיקור בסין בסביבות שנת 4000 לפני הספירה כאשר רופאי הרפואה הסינית המסורתית האמינו שדיקור סיני פועל על ידי ויסות זרימת ה"צ'י”.

אבל רק לאחרונה, עם ההתקדמות במדע, התחלו להבין איך מסורת הריפוי העתיקה הזו פועלת מנקודת מבט מדעית.

כאשר מחטי דיקור מעוררות נקודות דיקור ספציפיות, הדבר גורם לשחרור כימיקלים הנקראים נוירוטרנסמיטורים. הנוירוטרנסמיטורים הללו עוברים דרך מערכת העצבים המרכזית אל המוח, שם הם מפעילים או מעכבים אותות עצביים אחרים. אלו המווסתים את שחרור ההורמונים ושולטים בהיבטים שונים של בריאות.

כיצד דיקור סיני יכול לשפר את הפוריות?

דיקור סיני בירושלים הוכח כמסייע בהפחתת דיכאון, שעלול להוות בעיה עבור נשים הנאבקות בבעיות פוריות. זה יכול גם להפחית מתח וחרדה שיכולים לתרום לבעיות פוריות. יתרה מכך, רמות גבוהות של קורטיזול (הורמון הלחץ) הוכחו כמגבירות את הסיכון להפלה בקרב נשים לאחר שהן נכנסות להריון. באמצעות טיפולים בדיקור סיני ניתן להוריד את רמת הקורטיזול ולהפחית לחץ וחרדה.

בנוסף, למיקום הדקירה יש השפעה נרחבת על הפוריות. לדוגמה, מחקרים מראים שנקודות לחץ בראש מעודדות הרפיה, בעוד שנקודות סביב הקיבה עוזרות לפתוח את אספקת הדם הטרי לשחלות. נקודות אחרות סביב הרגליים התחתונות משמשות לקידום זרימת הדם לאיברי הרבייה, שמתחילה בכפות הרגליים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חיטוי קורונה
היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות וארגונים, אשר מזמינים חיטוי קורונה. מדובר למעשה על אחד השירותים...
קרא עוד »
נוב 27, 2020
הגיע הזמן להפנים את חשיבות הבריאות בחיינו
כשאנחנו נמצאים בשלבים צעירים יותר של החיים אנחנו לא באמת חושבים על הבריאות, כי מי מאיתנו מתחבר למשפט...
קרא עוד »
ינו 25, 2015
טיפול במחלות עור דרך רפואה סינית
לעור שלנו על פי האמונה של הרפואה הסינית יש חשיבות עליונה, מטרתו להגן על חלקי הפנים של הגוף שלנו ולהוות...
קרא עוד »
פבר 23, 2015