דיקור יפני – לפנות אל האנשים הנכונים

דיקור יפני

כשאנחנו ניגשים לרופא לצורך טיפול, בדיקה או כל פרוצדורה רפואית, מן הסתם, אנחנו בוחנים היטב מי זה הרופא ואיך הוא יכול לעזור לנו, מה הניסיון שיש לו ועד כמה הוא נחשב מומלץ בתחומו. אנחנו מנסים לעשות כל מה שניתן, בשביל למזער סיכוי שנמצא את עצמנו מתמודדים עם טיפול שגוי ורשלני. 

נכון הדבר, גם כשאנחנו בוחרים לפנות אל מטפלים בתחום של רפואה אלטרנטיבית, ובפרט בכל מה שקשור לעולם של רפואה יפנית וכן דיקור יפני. כפי שאנחנו יודעים, מדובר באחד מסוגי הטיפולים הפופולאריים ביותר שקיימים בעולם של רפואה אלטרנטיבית, ועל כן, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מטפלים ומטפלות, אשר עובדים גם באופן עצמאי וגם כשכירים במרפאות שונים. 

לפני שאנחנו ניגשים לטיפול דיקור יפני או כל טיפול אחר, הרי שעלינו ללמוד מה זה הטיפול, כיצד הוא יכול לעזור לנו, באילו מצבים אנחנו נרצה ונוכל להשתמש בו, וכאמור, עלינו גם להבין היטב מי נחשב למטפל מומלץ ומי לא. 

כיצד בוחרים את המטפל הנכון

בשביל לבחור מטפל בתחום של דיקור יפני, אנחנו צריכים לבחון נקודות שונות:

ראשית, עלינו לבחון את הניסיון וההכשרה שיש לו. כמה שנים הוא עוסק בתחום והיכן הוא למד אותו. האתר של אורן זיו יכול לספר רבות על המטפל.

שנית, אנחנו צריכים לבחון את השאלה, באיזה סגנון טיפול הוא נוקט, מה שיטת הטיפול שלו ועד כמה היא יכולה להתאים לנו. חשוב לומר, גם אם טיפול דיקור עצמו הוא דומה בכל המצבים, הרי שזה עדיין לא אומר שכל המטפלים נוקטים באותה גישה. 

שלישית, יש לבחון שאלות כמו אחריות המטפל, משך זמן הטיפול, אילו כלים הוא מספק לנו לצורך טיפול בבית, מחוץ לשעות הטיפול ועוד. כל דבר יכול וצריך להשפיע על ההחלטה שלנו. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אפשר לדעת שיש לך אטופיק דרמטיטיס?
כאשר מדברים על אטופיק דרמטיטיס, מדברים למעשה על אסטמה של העור, כן שמעתם נכון, מדברים כאן על תופעה אשר...
קרא עוד »
מרץ 17, 2017
רשלנות רפואית בהריון
תקופת ההיריון מהווה תקופה מרגשת בציפייה לקראת הרך הנולד, אך לצד ההתרגשות והשמחה, תקופה זו מאופיינת...
קרא עוד »
פבר 28, 2019
תביעה לגמלת סיעוד – איך מגישים אותה בצורה היעילה ביותר
לא מעט אנשים כיום נאלצים להתמודד מול חברות הביטוח השונות בתביעות ארוכות וללא הצלחה מרובה. במידה וגם...
קרא עוד »
נוב 25, 2020