בעיות קשב וריכוז ודרכי הטיפול

העולם שלנו ממהר להתקדם ולהתפתח ומותיר אחריו שאריות בודדות של אנשים שלא מצליחים לתפוס את אותה רכבת. ההתפתחות הטכנולוגית שמתחוללת בשנים האחרונות היא הישג נהדר, אך לעיתים מי שסובל מכל הקדמה הם אותם אנשים שכל חייהם הוצגו כאנשים חלשים.

העולם ממהר וכולם מבקשים להשיג את מבוקשם בין רגע, מה שמשאיר את אלה שאינם יכולים, מאחור. הרפואה האלטרנטיבית הגתה רעיונות בכדי לעזור לאותם אנשים שרוב הזמן נותרים מאחור, אנשים עם בעיות קשב וריכוז. אלו הן למעשה הפרעות המגיעות ממערכת העצבים ומתבטאות בקשיי ריכוז ולעיתים גם בהיפראקטיביות . כ-10% מהאוכלוסייה סובלים מאותה בעיה ונאלצים לסחוב אותה מילדות לבגרות. ילד שנאלץ לעבור את הילדות שלו עם בעיות קשב וריכוז, מצריך סובלנות רבה מצד הסביבה שלו אם המשפחה, המערכת החינוכית והחברה. לעיתים נוצר פער גדול בין ילד עם בעיות קשב וריכוז לבין שאר הילדים בכיתה, מבחינה שכלית וגם מבחינה חברתית. בכדי לצמצם את הפערים הללו ולמנוע מהם להתגבר בעתיד, יש לטפל בבעיה באופן נקודתי וליצור עבור הילד סביבה בטוחה ומאושרת.

רפואה קונבנציונלית

הרפואה הקונבנציונלית דוגלת בשימוש בתרופות כגון ריטלין, זו תרופה עם השפעה זמנית בלבד והיא איננה מרפאת. ריטלין שייכת לקבוצת הפנתילאמינים ופועלת על מערכת העצבים המרכזית, ההשפעה המוחית שלה מעוררת אך למעשה היא מרגיעה את נוטל התרופה. לכדור יש תופעות לוואי רבות של איבוד תיאבון, דיכאון, קשיי שינה, בחילות, הקאות, חוסר מנוחה, ראיה מטושטשת ועוד. בכל מקרה מדובר בחומר כימי שנכנס לגוף של הילדים שלנו או שלנו ומהווה עצם זר עם תופעות לוואי. הדרך האלטרנטיבית לשפר בעיות קשב וריכוז ואף לרפא אותן היא הומאופתיה.

רפואה אלטרנטיבית

הומאופתיה היא שיטה שהומצאה על ידי רופא גרמני לפני כ-200 שנה ועם הזמן רק הוסיפה להתפתח. הומאופתיה מתייחסת לכל גוף כמכלול ולא כפרטים ואומרת כי יש לטפל באדם חולה באופן כללי ולא באופן ספציפי במחלה, זאת מאחר והמחלה נוסעת מאי איזון של הגוף ויש לטפל בכל הגוף בכדי שהמחלה תתפוגג. הומאופתיה משתמשת בעיקר בצמחים בכדי ליצור רמדי שהוא המונח הטכני לחומר שמכינים, אך יש שימוש רב גם במינרלים ובחומרים המופקים מבעלי חיים. ההומאופתיה היא רפואה טבעית ודוגלת בטיפול מעמיק יותר עבור הסובלים מבעיות קשב וריכוז.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בדורבן בעקב בעזרת הרפואה הסינית
דורבן בעקב זה מצב שבו לעתים אנשים סובלים מבליטה קטנה באזור העקב אשר פוגמת רבות באיכות החיים שלכם...
קרא עוד »
אוק 19, 2016
5 טיפים לשמירה על בריאות השיער
אורח החיים שלנו משפיע באופן ישיר על המראה של השיער. אם תמיד חלמתם על שיער בריא, רך ומבריק – הטיפים...
קרא עוד »
אפר 19, 2021
מדוע חשוב לעבוד עם ציוד איכותי בבית חולים
כפי שכל בעל מקצוע זקוק לציוד איכותי, ציוד מקצועי, משמעותי בשביל לספק ללקוחות שלו שירות ברמה הגבוהה...
קרא עוד »
מאי 23, 2019