מהי תודעת שפע?

מושג התודעה הוא מושג שקיים כבר הרבה זמן. הוא הוצג לראשונה בספר "היקום המודע" מאת קרל סייגן. תודעה היא המצב של להיות מודע וער לקיום שלך. ככל שיש לך יותר מודעות, כך אתה מסוגל לחוות ולחשוב על החיים. בחלק זה, נדון מהי תודעה, מה זה אומר עבור בן אדם וכיצד אפשר להרוויח מכך כסף וחיים איכותיים יותר. 

אז מהי תודעה?

ההגדרה של תודעה היא זו המאפשרת לאדם להבין את קיומו. ניתן להגדיר זאת כ"יכולת להבין את משמעות המחשבות של האדם עצמו". זה מרמז שאנחנו מסוגלים להבין את המחשבות והחוויות שלנו כדי שנוכל לפעול לפיהן. אם אנחנו לא יכולים להבין את המחשבות שלנו אז אנחנו לא יכולים להגיע למטרות שלנו – מה שאומר שאנחנו נכשלים בחיים. התודעה מתייחסת גם לתחושות ולרגשות שלנו שכן הם גם חלק מהקיום שלנו

אנחנו לא בטוחים אם ישנה תודעה ממשית, אבל אנחנו יודעים שהמוח והמוח שלנו עובדים בדיוק כמו מחשבים ומכשירים אחרים. אז, אנחנו יכולים לומר שהמוח שלנו מודע ומודע לדברים שמתרחשים סביבנו. למעשה, אולי נכון יותר לומר שאנו מודעים לכל מה שקורה סביבנו.

כיצד מגיעים למודעות שפע? 

על מנת להגיע למודעות או תודעה רבה יותר לגבי כל מה שסביבנו, אנו צריכים שיהיה לנו כלי שיוכל לעזור לנו להבין מה בעצם קורה בזמן נתון או במקום נתון מבלי שנצטרך להיות נוכחים שם. לכלי זה צריכה להיות גם יכולת להקליט את מה שהוא רואה ולשמוע כך שהוא יעשיר את עצמו ויספק דרכים להעצים הון והכנסה. 

כדי להבין כיצד מרוויחים יותר, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לראות שאנחנו לא חיים בעולם של מחסור ושפע. יש לנו שפע של דברים שאנחנו יכולים לצרוך, אבל אנחנו לא חיים במצב שבו אנחנו יכולים להשתמש בכולם. לכן יש צורך במודעות זאת ואפשר לקבל את הטיפים לתודעת שפע על ידי פנייה אל מומחים ומנטורים שעוסקים בנושא. 

קראו עוד באתר של עמית והגר >>>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נטורופתיה לטיפול במיגרנה וכאבי ראש
מיגרנות וכאבי ראש בלתי פוסקים יכולים להעיב מאד על איכות החיים. מי שסובל ממיגרנות מתאר "מפלצת" שמתפרצת...
קרא עוד »
מרץ 28, 2020
כרית עיסוי שיאצו
כרית עיסוי שיאצו היא סוג של כרית המשמשת לעיסוי הגוף. כריות עיסוי שיאצו זמינות בצורות, גדלים, צבעים...
קרא עוד »
אוג 02, 2022
איך מתפתח דורבן ברגל?
דורבן ברגל זו תופעה בה מתפתחת דלקת בחלק התחתון של העקב. זו הסיבה הרווחת ביותר לכאבים באזור כף הרגל....
קרא עוד »
אוג 22, 2019