איך להתמודד עם פחד קהל

איך להתמודד עם פחד קהל

פחד קהל היא תחושה טבעית אשר קיימת אצל כל אדם. כאשר אדם נדרש לדבר מעת לעת מול קהל הוא אמור ללמוד מיומנויות אשר יאפשרו לו להתמודד עם פחד קהל, ללא כל בעיה. 

קורס להתמודדות עם פחד קהל 

הדרך המומלצת היא להירשם לקורס של שרון גדרון אשר מתקיים אחד על אחד ומעניק לכל אדם דרכי התנהלות חדשות בהתאם לצורך של כל אדם, על פי הצורך האישי שלו. דרגות הפחד וסוגי הפחדים אינם זהים אצל כולם ולכן נדרשת עבודה פרטנית וייעודית.

הקורס המקצועי נמשך בין חודשיים לארבעה חודשים ומתקיים במפגש אישי, או לחלופין באמצעות zoom.

שלבי הלמידה בקורס נטרול פחד הקהל 

בשלב הראשון בוחנת מנהלת הקורס, את תנועות הגוף אשר מושרשות אצל המשתתף, כדי לאבחן באילו תנועות גוף יש לטפל. במקרים רבים התנועות הללו מעידות על פחד וחוסר ביטחון עצמי ולכן יש לחזק תנועות אחרות, אשר ישדרו עמידה אפקטיבית ומלאה בביטחון עצמי.

במהלך הקורס מחזקים את האמון של המרצה בעצמו, ביכולות ובמסוגלות שלו לאור שפע הידע שלו. בהכרה במציאות זו הוא מבין עד כמה הוא לא נמצא במצב של חוסר וודאות, אלא במצב שבו הוא מחפש להעביר את המסרים בדרך נעימה ומלאה באחריות.

השליטה בחרדה היא תוך ביצוע תנועתיות ספציפית של הגוף, האדם לומד מהן התנועות המתאימות ביותר בתבניות קבועות, אשר יפוגגו מצד אחד את החרדה ויראו כלפי חוץ את העובדה שאין כל פחד קהל. 

כאשר המרצה ירגיש נינוח הוא יעביר בקלילות את התבניות הללו לקהל, תוך כדי השיחה הם ירגישו שהאמירה ותנועות הגוף הם מקשה אחת והם עובדים בשיתוף פעולה ובדרך אחת כדי ליצור את המוצר המוגמר המושלם למשתתפים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות מומחים: בחירת המזון הנכון לחיות מחמד
האם אתה מחפש לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לבחירת מזון לחיות מחמד עבור חבריך הפרוותיים? כמומחה מוביל...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
תהליך ערעור על החלטות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
לעיתים אנשים שיש להם רישיון רכב נדרשים לעבור סדרה של בחינות מדוקדקות יותר על ידי רופא של המכון הרפואי...
קרא עוד »
אוג 23, 2018
סוגים שונים של אגרנות כפייתית
אגרנות כפייתית מסווגת בראש ובראשונה בהתאם לאופי תכולת האגרנות הנאגרת ונאספת על ידי האגרן הכפייתי....
קרא עוד »
מאי 16, 2017