ירידה בחשק המיני – איך מתמודדים עם זה

בזמן שהרבה מאוד אנשים נוהגים לספר על תיאבון עצום ליחסי מין ורצון רב לעשות את זה כמה שיותר, ולעיתים אפילו עם כמה שיותר פרטנרים או פרטנריות, אזי שיש לא מעט אנשים שמוצאים את עצמם דווקא במקום הפוך, קרי, הם מתמודדים עם ירידה חדה מאוד בחשק המיני. 

ירידה בחשק המיני יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות, כאשר באופן טבעי התוצאה העיקרית שלה מצב זה, היא חוסר יכולת או חוסר רצון לקיים יחסי מין, אפילו אם מדובר ביחסים עם בן או בת זוג. ירידה בחשק המיני יכולה להיווצר מסיבות שונות ומגוונות, בין אם זה כתוצאה מתחושות פנימיות, מצב נפשי, מצב פיזי ומסיבות רבות אחרות. 

צריך לומר, אפשר להתמודד עם מצב זה, גם אם זה אומר שהמצב לא יחזור כמו שהיה קודם לכן, קרי ההתמודדות לא תביא בהכרח למצב של רעב לא מוגבל, אך כן יכול להיות מצב בו הירידה תיבלם ויהיה רצון לקיים יחסי מין ברמה כזו או אחרת. 

איך מתמודדים עם המצב?

בשביל להתמודד עם ירידה בחשק המיני, צריך לבחון היטב מה הסיבות שהובילו לכך. מה גרם לכך שישנה ירידה ואיך אפשר לפרק את התחושה הזאת ולהתמודד איתה. ניתן להתמודד באמצעות גורמים כגון מטפלים מקצועיים, לדוגמה: יניר טל פסיכותרפיסט ואפשר להשתמש בשורה ארוכה של תכשירים ואמצעים אחרים שיכולים לעורר תיאבון מיני.

חשוב מאוד שהדבר יתבצע באופן מפוקח ומבוקר, זאת בשביל להימנע ממצב בו תיגרם פגיעה פיזית או אחרת לגוף. חשוב לקחת בחשבון את ההשלכות של סיטואציה זו לאורך זמן, לא רק על מי שחווה את הירידה אלא גם על בן או בת זוג, בשביל שהם יוכלו להתמודד עם המצב בצורה נכונה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדיקס עד הבית
אין ספק שהעולם המודרני שלנו מזוהה יותר מכל עם קדמה, חדשנות, התייעלות ומהירות. בעולם שבו ניתן להזמין...
קרא עוד »
מאי 02, 2018
אודות פרופסור אייל וינקלר
כיום אנשים רבים יודעים שאם הם מעוניינים לעבור הליך כירורגי פלסטי כזה או אחר, הרי שיש מקום אחד עבורם...
קרא עוד »
מאי 27, 2017
בדיקת זכאותך לקצבת ביטוח לאומי באתר כל זכות
אתר כל זכות נחשב לאחד האתרים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור כל אדם שמעוניין לגלות את הזכויות שמגיעות...
קרא עוד »
יול 29, 2018