באיזה בעיות ניתן לטפל באמצעות תקשור?

לטפל באמצעות תקשור

כל אחד מאתנו נתקל בשאלות מהותיות במהלך החיים. שאלות אלו לעיתים יכולות להיות גורליות במיוחד, מכיוון שהן יכולות לשנות את כל החיים מהקצה אל הקצה. ישנם אנשים הבוחרים במקרים אלו לפנות אל פסיכולוג, אך לאחר כמה מפגשים בודדים הם מבינים כי אין להם את התשובות שהם חיפשו.

אחרים יפנו אל אנשים קרובים מהמשפחה או חברים לצורת התייעצות, אך אנשים אלו לרוב לא יתנו תשובות אובייקטיביות, ולמעשה יעניקו את התשובות שהאדם רוצה לשמוע ולא מה שהוא צריך.

הדרך לקבל תשובות לשאלות גורליות אלו היא באמצעות פנייה אל אורן נוטוביץ' – מתקשר מקצועי. באמצעות התקשור הוא יידע כיצד להעניק לכם את כל התשובות לשאלות המעסיקות אתכם, וכך תוכלו לבחור את הדרך הנכונה ביותר עבורכם. באמצעות התקשור ניתן להגיע אל מגוון תשובות בנושאים שונים ולטפל בבעיות מגוונות בחיים:

פתרון בעיות בזוגיות

ישנם אנשים החווים קושי בזוגיות מבחינת היבטים שונים. אם כאשר אינם מצליחים לעורר את האהבה שהייתה עם בן או בת הזוג, ימים שלמים שעוברים עם אינספור וויכוחים וריבים וגם כאלו שאינם מצליחים עדיין למצוא את האחת או האחד בשבילם.

באמצעות התקשור אותם אנשים יוכלו למצוא את הדרך הנכונה לפתור את הבעיה שבה הם נמצאים. המתקשר יעניק להם דרך חשיבה חדשה על הבעיות שיש להם, כך שכל הראייה שלהם על תחום הזוגיות תשתנה מהקצה אל הקצה. כך הם יוכלו להבין האם אותם ריבים או חוסר תשוקה נגרם מהם, או מבן הזוג. האם הם עוצרים את עצמם מלהיפתח לקשר עם אנשים חדשים, ועוד.

מציאת הדרך הנכונה לפיתוח הקריירה

נערים ונערות רבים עומדים בפני החלטה לא פשוטה לאחר השירות הצבאי שלהם, כאשר עליהם להחליט איזה תחום או מקצוע כדאי להם ללמוד באחד מהמוסדות להשכלה גבוהה. התלבטויות כאלו יכולות לצוץ בכל רגע בחיים, גם עבור אלו שנמצאים במקום עבודה כבר עשרות שנים, וכעת שואפים להתחיל פרק חדש בחיים עם מקצוע חדש ומאתגר.

באמצעות התקשור אותם מתלבטים יוכלו למצוא את הדרך הנכונה בה עליהם לבחור, כך שהם יבינו כי כל התשובות בעצם נמצאות אצלם. הם צריכים לדעת מה הם אוהבים, מה מעניין אותם ועוד – וכך להבין מהו המקצוע האידיאלי עבורם בשלב כזה או אחר בחיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגים שונים של אגרנות כפייתית
אגרנות כפייתית מסווגת בראש ובראשונה בהתאם לאופי תכולת האגרנות הנאגרת ונאספת על ידי האגרן הכפייתי....
קרא עוד »
מאי 16, 2017
מרפאת שיניים בראשון לציון – לטפל בבעיה בזמן
אין אדם שלא חווה בחייו טיפולי שיניים. אם יש כאב שאיננו מוכנים לסבול הוא כאבי השיניים. תינוקות סובלים...
קרא עוד »
נוב 02, 2017
כל הסיבות לנסות טיפולי רוקחות טבעית
לכל אחד מאיתנו יכולה להיות תקופה שבה הוא מרגיש לא טוב מבחינה פיזית או נפשית, והסיבות לכך יכולות להיות...
קרא עוד »
יול 19, 2015