מטפלים ברפואת תדרים

אנחנו מדברים על תחום שלם ומופלא בתוך הסל הזה של הרפואות האלטרנטיביות. באופן כללי אנחנו יכולים רק להודות על כך שבכל הנוגע לרפואה אלטרנטיבית אנחנו חיים בעולם בו המודעות ליתרונות הגדולים שיש לסוג הרפואה הזה, גדלה בכל יום מחדש. שכן רבים כבר מבינים כי הרפואה המערבית אמנם מציעה שורה של פתרונות נהדרים לטיפול בשורה של מחלות. אבל כל אלו לא נותנים תמיד את המענה המלא שמאפשר למטופל להיות בריא בסופו של התהליך. הרי לא כל מי שהוא לא חולה הוא בהכרח אדם בריא.

אז מה היא בעצם רפואת תדרים?

רפואת תדרים היא סוג של טיפול רפואי אלטרנטיבי המבוסס על הרעיון שלגוף יש תדר טבעי וכאשר הוא יוצא מאיזון, עלולה להיווצר מחלה.
ניתן להשתמש ברפואת תדרים לטיפול במצבים רבים ושונים, כולל כאבי ראש, מיגרנות, כאבים כרוניים, עייפות, הפרעות עיכול והפרעות שינה.
רפואת התדרים משתמשת בגלי קול כדי לסייע באיזון האנרגיה בגופך. מאמינים שגלי קול עוזרים לשחרר מתחים בגוף ולהביא להרפיה והמטרה של רפואת תדרים היא שתרגיש טוב יותר על ידי איזון התדר שלך עם גלי קול.

מה הייחודיות של רפואת תדרים

מי שעושה יוגה או כל פעילות ספורטיבית שמגיעה מהמזרח, מכיר את הרגע בו המנחה מסיים את התרגול בכמה דקות של הקשבה לצליל עמוק אותו מפיקים באמצעות קערה מיוחדת. מדובר על טכניקה שאנחנו מוצאים את המקורות שלה בעבר הרחוק של המזרח הקדום. כאשר ההנחה היא שהגוף שלנו מונע באמצעות תדרים מסוימים שמחדירים בנו אנרגיה וקובעים את התפקוד של האברים שלנו ומכאן גם שלנו. רפואת תדרים למעשה נעזרת באותם התדרים ומנסה להעיר דרכם את הגוף, להזרים בו אנרגיה מחודשת שתאפשר לו להבריא. 

רפואת תדרים היא לא טיפול פולשני ואפשר לקבל אותו בכל מקום

בניגוד לכלים אחרים שיש לרפואה האלטרנטיבית להציע, החל ממחטים שמוחדרים לגוף וכלה במיני תמציות שנרקחות במיוחד, כאן אנחנו מדברים על טיפול שנערך מחוץ לגוף. אמנם יש לו השפעה מרחיקת לכת ואת הכוח להיטיב, אבל מדובר בהחלט על טיפול שיכול להתאים גם למי שנרתעים מטיפולים באמצעים אחרים. 

מעבר לכך, עם הדרכה מסודרת וסיוע של גורם מקצועי, אפשר לעיתים לרכוש מכשיר ביתי שיתן את המענה הדרוש ולפעמים אפילו אפליקציה פשוטה יכולה לתת מענה במידה מסוימת. 

כך או אחרת מבין כל מגוון האנשים אשר מטפלים ברפואת תדרים היינו בוחרים היטב את המטפל שלנו בתחום ונעזרים בו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול רפואי בכאבי שריר ושלד
מצבים בהם מופיעים להם כאבים בשריר ובשלד יכולים לנבוע משלל סיבות, והרי שהדרך החכמה ביותר לפעול במקרים...
קרא עוד »
אוק 26, 2020
מומחה פה ולסת, מה ההבדל בין מומחה לרופא שאינו מומחה
מומחה פה ולסת הוא כינוי כללי לרופא שיניים המתמחה בטיפול כירורגי ורפואי של הפנים, הלסתות...
קרא עוד »
מאי 27, 2023
זמן הפסקה – על משחקי רצפה וקופסא
מהי הדרך הנכונה לנצל הפסקה ומה משמעותה של הפסקה בזמן הלימודים או העבודה, כיצד אפשר לכוון את זמן...
קרא עוד »
אוק 05, 2021