דיקור סיני ומתי הוא יכול לסייע

דיקור סיני ומתי הוא יכול לסייע

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור טיפול דיקור סיני בירושלים. מדובר על טיפולים אשר יכולים להתבצע במצבים שונים, במקומות מגוונים בגוף, באמצעות מחטים דקים אשר אמורים להיות מוצבים בגוף במשך זמן מה.

המשמעות של דיקור סיני, הוא לשחרר לחצים ומתחים בגוף, מתוך מחשבה שהכאב הפיזי שאנחנו חשים איננו נוצר בחלל ריק, אלא הוא תוצר של תחושות נפשיות ואחרות שאנחנו חווים, ועל כן, בשביל להתגבר על מקור הכאב, מקור הבעיה, אז שאנחנו חייבים להיות מסוגלים לשחרר את הלחץ. רק בצורה כזו נוכל להתמודד עם הכאב בצורה נכונה. 

דיקור סיני יכול להתבצע, כאמור, במקומות שונים בגוף, בין אם זה ברגליים, חזה, גב, ישבן. חשוב לציין, מדובר על טיפול שאפשר לבצע בתנאים שונים, בין אם זה בתנאים של כאבים פיזיים, כאבים נפשיים,הריון, ובמצבים אחרים שאנחנו חווים, בין אם זה בגוף או בנפש. הטיפול יכול להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע שלמדו את התחום ומתמחים בו כמו במרכז מחט רוח המקום לרפואה משלימה. מי שלא למד את הנושא בצורה מסודרת, מקצועית, לא יכול לבצע טיפול, שכן הוא עלול לעשות אותו בצורה לא מקצועית, ולסכן את בריאותו של המטופל.

למי הטיפול יכול להתאים

כאמור, טיפול דיקור סיני יכול להתאים לקבוצות שונות באוכלוסייה. למעשה, היום הוא מומלץ למגוון רחב של מטופלים, כולל כאלה שעוברים טיפולים מסוגים שונים במקביל, למשל חולים שעוברים טיפולים בתחומים מסוימים, לא פעם מוצע להם לעבור דיקור על מנת להתמודד עם הכאב שהם חשים בצורה הרבה יותר טובה. 

צריך לומר, דיקור סיני יכול לעזור גם במקרים של כאב פיזי וגם במקרה של היבטים נפשיים, כמו למשל, לחצים, חרדות, מתחים, דיכאון ועוד. לעיתים הטיפול יכול להתבצע באופן ספציפי ולעיתים הוא יכול להתבצע באופן מקביל, כלומר לצד טיפולים אחרים. כמו כן, הטיפול לא חייב להיות ממושך, הוא יכול להתבצע במפגש אחד או שניים ואז ניתן להפסיק. השאלה היא, עד כמה הטיפול משפיע והאם הוא באמת פתר את הבעיה שלשמה הגיע המטופל אל המטפל, לצורך קבלת הטיפול.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שתל בשן
הודות להתפתחות הטכנולוגית בתחום רפואת השיניים, כל אחד יכול ליהנות משיניים יפות ומושלמות וכך ממראה...
קרא עוד »
מרץ 17, 2020
הסנדלים השווים ביותר לקיץ
הקיץ כאן, שמש, חופש וים ועם כל אלה מגיעים – הסנדלים כמובן. סנדלים תמיד נחשבו לסממן ישראלי, אבל למעשה הם...
קרא עוד »
יונ 24, 2021
טיפול רגשי
לא מעט ילדים זקוקים לטיפול רגשי. הסיבות לצורך בטיפול רגשי בילדים יכולות להיות רבות ומגוונות. ישנם...
קרא עוד »
אוג 06, 2020