כיצד רפואה משלימה תורמת לבריאותנו?

רפואה אלטרנטיבית, או בשמה הנוסף רפואה משלימה היא גישה הוליסטית הרואה באדם כשלם, אשר מתקיים בו חיבור בין נפש וגוף. בעוד שהרפואה המודרנית מטפלת על ידי אבחנה נקודתית לכל בעיה (למשל במערכת בגוף או איבר מסוים), הרפואה המשלימה מציעה נקודת מבט רחבה יותר הכוללת את אורח חייו של המטופל, דפוסי התנהגות, מצב נפשי, תזונה ועוד. כך, מדובר במעטפת טיפולית לאדם הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית, העומדת כטיפול משלים לרפואה הקונבנציונלית. 

הכל על רפואה משלימה

לעומת מקרים דחופים בהם יש להגיע לרופא במהירות או חלילה להזמין אמבולנס לטיפול מידי, רפואה משלימה שמה את הדגש על תהליך החלמה הדרגתי עם הקלה מידית. עם זאת, חשוב לציין שניתן למקסם את יעילות הטיפול בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית. כלומר 'לתקוף' את הבעיה הן באמצעות טיפול משלים והן באמצעות טיפול מודרני.

הרפואה המשלימה מטפלת ומקלה על מגוון בעיות רפואיות כאשר השכיחות שבהן הן מיגרנות, כאבי פרקים וגב, כאבים כרוניים ותסמיני אלרגיה. בנוסף, היא מעניקה טיפול תומך ומחזק למערכת החיסונית, במטרה לחזק את גוף וכך למנוע חולי. 

השילוב בין הרפואה המשלימה לרפואה הקונבנציונלית, יוצר מעטפת בלתי מנוצחת אשר מוכחת כמקלה על כאבים ואי נוחות, כזו שמסייעת גם לאלו הסובלים מחרדה ודכאון לנהל לצידם אורח חיים תקין ככל האפשר. כך, בקליניקה המתקדמת של יוסי אברהם תוכלו לקבל מענה מדויק עבור הצרכים שלכם:

  • טיפולי רפואה משלימה בשילוב של מגוון טכניקות – רפלקסולוגיה, כוסות רוח, נקודות לחיצה, שיאצו.
  • טיפול דיקור לסיני המשולב עם כוסות רוח ושיטות נוספות, בהתאם למצבו הרפואי הפרטי של המטופל.
  • התאמת מדרסים באופן אישי לכל לקוח ומצבו הפרטי, להליכה ויציבה נכונות ובריאות. 
  • במקום ניתן אף לרכוש כריות אורטופדיות מבית אירופלקס והולנדיה הידועות במוצריהן האיכותיים, המאפשרים שנת לילה לא רק רציפה וטובה, אלא גם בריאה; ללא שרירים תפוסים בכל בוקר, ללא כאבים. שינה שמגיעה לכל אדם באשר הוא! 

עוד קצת על ההבדל בינה ובין הרפואה המודרנית 

תפקידה של הרפואה הקונבנציונלית הוא לטפל בתחלואה עצמה, כדי להחזיר את הבריאות למצב תקין. רפואה משלימה לעומת זאת, מטפלת במטרה להבריא ולהחלים. מדובר בשיטות המלוות את האנושות מאות ולעתים גם אלפי שנים, כאלו שעשו בהן שימוש גם בימים עברו. כיום, למעלה משליש מהישראלים פונים אל הרפואה המשלימה לצורך טיפול, כאשר ההמלצה היא תמיד לשלב אותה עם טיפולים קונבנציונליים מודרניים. 

בקליניקה של יוסי אברהם מחכים לכם מגוון הטיפולים האיכותיים מהעולם המשלים, כל אחד מהם מביא עמו יתרונות נפלאים אשר ישדרגו את איכות חייכם עד מאוד ולאורך זמן. אז למה אתם מחכים? בואו לעשות את הצעד הראשון לקראת אורח חיים בריא, יציב ונטול כאבים, עם טיפולים משלימים שיעשו לכם רק טוב – בגוף ובנפש. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי קוסמטיקה טבעית
החומרים איתם העור שלנו בא במגע נספגים ומשפיעים על הגוף שלנו לא פחות מהאוכל שאנחנו אוכלים. כמו כל...
קרא עוד »
ינו 17, 2019
השתלות שיניים – כמה טיפים שיעזור לכם לבחור רופא נכון עבורכם
אחד מטיפולי השיניים המורכבים אך השכיחים ביותר שיש, הוא טיפול השתלות שיניים. מדובר בטיפול שלא מעט...
קרא עוד »
ינו 30, 2021
5 טיפים לוויסות רגשי ושליטה בכעסים
כל אחד יודע בדיוק מהם הכפתורים אצלו שאם לוחצים עליהם הוא מתעצבן. כל אחד גם מגיב אחרת כאשר הוא מתעצבן...
קרא עוד »
ספט 19, 2020