המיפלגיה

המיפלגיה מבטאת בעיה מוטורית שבה המטופל לוקה בשיתוק מלא או חלקי בצד אחד בגופו. התופעה הזו עלולה להגיח ברמות חומרה שונות, וכך גם להשפיע במידה משתנה על היכולת של אדם לבצע פעולות בסיסיות, כמו הליכה, שמירה על יציבות והיכולת לנוע בחופשיות במרחב.

טיפול המיפלגיה עשוי להביא לחיבור מחדש של הקשר שבין השריר למוח, וכנגזרת מכך יכולים המטופלים לחוות שיפור בתפקוד המוטורי עם התעוררות של הגפה המשותקת. הדרך היעילה ביותר להביא לשיפור ניכר במצבו של המטופל בתוך פרק זמן קצר היא לשלב בין טיפול תנועתי לטיפול שכולל שיטות ייחודיות לשיקום המוח, כמו דיקור סיני או גירוי חשמלי.

החזירו לעצמכם את השגרה לחיים

אתם לא צריכים להמשיך לחוות את ההשלכות השליליות של שיתוק חלקי או מלא מבלי לעשות דבר. כפי שהזכרנו לעיל, כיום יש פתרונות טיפוליים שעשויים להביא לשיפור ניכר בקשר בין המוח לשריר של המטופל ולשינוי בתפקוד של המערכת העצבית. אל תאמרו נואש בקלות – פשוט תבחרו בטיפול מתאים.

צריך רק לזכור כי אם בוחרים לקבל טיפול המיפלגיה, לא יהיה מדובר פה בטיפול בודד שיספיק כדי להביא לשינוי המיוחל ולשיפור ניכר. נדרש לרוב רצף של טיפולים שמשלבים בצורה נכונה בין טכניקות שונות ועם התאמה מלאה למצבו של המטופל, וכך ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

טיפול שמתאים גם לבעיות אחרות

טיפול בשיתוק עם דגש על גירוי חשמלי ודיקור סיני יביא להפחתה כללית בכאבים שאתם חשים, הרגעת הגוף, שיפור זרימת הדם, עידוד Neuroplasticity ואף שיקום מוחי על ידי הפעלה מחדש של אזורים במוח שנפגעו כתוצאה מאירוע מוחי או כל פגיעה אחרת שיצא לכם לעבור והביא עמה השפעה שלילית על הקשר העצבי והיכולת שלכם לעשות מגוון פעולות בסיסיות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתכונים
מתכונים הם חלק בלתי נפרד מחיינו. הם עוזרים לאנשים לבשל את המנה הנכונה ולוודא שיש להם את כל המרכיבים...
קרא עוד »
דצמ 06, 2022
תנוחות ישיבה אופטימליות לשימוש במחשב: טיפים מרכזיים לנוחות ובריאות
בילוי שעות ארוכות מול המחשב הפך לנורמה בעידן הדיגיטלי שלנו. בין אם זה לעבודה, לימודים או פנאי, שמירה...
קרא עוד »
ינו 17, 2024
החשיבות בטיפוח ריסים
נשים רבות מקפידות לטפח כל חלק בגופן, עד כמה שזה אפשרי, בין אם זה על מנת לשמור על מראה יפה, מעוצב ומכובד,...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021