הרצאות לנוער בנושא דימוי גוף

בגיל ההתבגרות ילדים הופכים לנערים ונערות בוגרים יותר, אם מבחינה פיזית ואם מבחינה מחשבתית – דבר שעשוי לגרום להם לא מעט סערת רגשות ורגשות מבולבלים, זאת כתוצאה מפעילות הורמונלית מוגברת שגופם חווה כחלק מתהליך ההתבגרות. הורים לילדים מתבגרים אנו מבינים את הרגשות והתחושות שהם חווים, כי אנו בעצמנו היינו נערים וחווינו את כל התחושות הללו אך יחד עם זאת יש לזכור כי מדובר על תקופות אחרות לחלוטין, ולכן כיום הנושא בו מתבגרים עוסקים הוא דימוי גוף.

דימוי גוף – נושא שמעסיק כל מתבגר

הרשתות החברתיות בהם כל נער ונערה נמצאים וצורכים מהם תכנים משפיעים באופן ישיר על דימוי הגוף שלהם, כיוון שתמונות וסרטונים של מפורסמים ואנשים מכל העולם אחריהם הם עוקבים מציגים גוף "מושלם" וחטוב שכל מתבגר חולם להשיג. ההתעסקות האינסופית עם מראה הגוף בשילוב של שינויים הורמונליים שהמתבגרים חווים עשויה להוביל לתחושות מתסכלות ומבלבלות יותר, כאשר לרוב המתבגרים יעדיפו לשמור את המחשבות והרגשות שלהם לעצמם ולא לשתף את ההורים שלהם.

מה החשיבות של הרצאות לנוער בנושא דימוי גוף?

ישנם לא מעט מתבגרים שאינם חשים שלמים עם גופם, וגם כאלו שיסכימו לעשות הכל כדי להגיע למראה גוף "מושלם" כמו שהם רואים בסרטונים ותמונות ברחבי הרשת. כיוון שהם אינם מדברים עם ההורים ומשתפים במה שעובר עליהם, הדרך להגיע לליבם והכרתם של הנערים המבולבלים הללו היא באמצעות הרצאות לבני נוער ממוקדות העוסקות בכל הנושא של דימוי גוף.

באמצעות ההרצאות הללו כל מתבגר יבין כי לא קיים באמת מושג של גוף מושלם, וכל אחד צריך להרגיש שלם עם עצמו ועם איך שהוא נראה כיוון שמראה חיצוני הוא עניין שולי בלבד ולא צריך להפוך לדבר מרכזי בחיים.

לפרטים ולתיאום הרצאה בקרו באתר: https://sagol-lectures.co.il/

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תקלות בהליכון – סוגי תקלות והפיתרון
ההליכון הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים הפופולריים והמוכרים ביותר הקיימים בעולם אשר רבים הם הלקוחות...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
האם תמי 4 שווה את זה?
השימוש במים הינו חיוני לקיומנו ובחודשים מסוימים במהלך השנה, בעיקר בחודשי הקיץ, אנו צורכים אפילו יותר...
קרא עוד »
אוק 24, 2021
באילו מקרים מבצעים השתלות שיניים?
במרפאות השיניים יש כיום מגוון פתרונות דנטליים מותאמים לכל מצב ושן. במקרים בהם יש שיניים שצברו נזקים...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021