יוגה – איך לעשות את זה נכון אם אף פעם לא עשיתם

יוגה נחשבת לשיטת אימון וותיקה מאוד אשר שורשיה נעוצים עמוק אי שם במזרח הרחוק. תמיד ציירו בספרי הילדים את הסינים הזקנים כשהם יושבים ברגליים משוכלות ובעיניים עצומות על שטיח צבעוני. אז אולי בילדות לא ממש ידעתם מה זה אומר, אך כיום אתם בוודאי מנחשים שמדובר באימון יוגה ואולי גם אתם רוצים ללמוד איך לעשות את זה.

הירשמו לשיעורי יוגה ברחובות >>>

האם אפשר לעשות יוגה לבד?

חובבי יוגה רבים תוהים האם יש צורך לגשת בכל פעם אל מכון הכושר על מנת לעשות יוגה או שאפשר לקבל דפי הדרכה לצורך ביצוע התרגילים באופן עצמי בבית. אז ככה, למעשה, אין כל עניין להיטלטל אל מכון הכושר לצורך כך וניתן בהחלט לבצע תרגילי יוגה גם בבית וללא ליווי מקצועי. אך מה שכן, תרגול ביתי מחייב אתכם לתרגל קודם כל במסגרת קורס יוגה או במסגרת שיעורי אימון יוגה פרונטליים, וזאת בשביל ללמוד היטב את השיטה ולהבין את העיקרון העומד מאחוריה. לאחר שיש לכם את הבסיס, תוכלו להמשיך ולתרגל בבית על פי הדרכות מקוונות או סרטונים.

יוגה – איך עושים את זה נכון?

כמו שאמרנו, כדי להצליח לעשות יוגה כמו שצריך חייבים ללמוד קודם כל את הבסיס ואת היסודות לתרגול נכון מכיוון שלא מומלץ כלל לתרגל ללא הבנה מספקת. חשוב להבין את השיטה שעליה מתבססים התרגילים בשביל לדעת לבצע אותם כמו שצריך ולהצליח להיכנס ל'מצב' המתאים בעת ביצוע התרגילים. אומנם ניתן לקרוא באינטרנט חומרים שונים על יוגה – מי המציא אותה, מה המקור שלה, איך מבצעים את התרגילים, למה הם מיועדים וכדומה, אך עדיין זה לא באמת תחליף לאימון יוגה פרונטלי במכון מול מורה מקצועי.

פרטים נוספים באתר של רפאל סנטר >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אנימל סנטר באשדוד: כל החיסונים במחירים משתלמים
רוצים לשמור על בריאות חיית המחמד שלכם ולמנוע מצב של הידבקות לא רצויה במחלות? תוכלו לעשות חיסון לכלב...
קרא עוד »
מאי 20, 2018
קצבת נכות: מה מה שחשוב לדעת
מדינת ישראל מוגדרת כמדינת רווחה שנותנת סיוע לאוכלוסיות הזקוקות לכך. זה בא לידי ביטוי בקצבאות שונות...
קרא עוד »
יונ 15, 2022
איזה מצבים נחשבים כרשלנות רפואית?
רשלנות רפואית הינו ביטוי שמאגד בתוכו מקרים בהם גורם רפואי כל שהוא לא התנהל נכון וכתוצאה מכך נגרם נזק...
קרא עוד »
ספט 03, 2020