לא צריך כדורים – מניעת הריון ללא הורמונים

רבות הנשים אשר מחפשות אמצעי מניעה יעיל אשר אינו מכיל הורמונים. גלולות כידוע הפכו לברירה היחידה של נשים שאינן מעוניינות להשתמש בקונדום או באמצעים אחרים למניעת הריון, בעוד שלנטילת גלולות יש את המחיר שלו.

כשאנו נוטלות גלולות למניעת הריון – אנו מכניסות לגופינו הורמוניים שמונעים ביוץ. בשל כך רבות סובלות מתופעות לוואי ויש מקרים חריגים של נזקים או סכנות כמו שבץ מוחי או בעיות פוריות שנגרמות עקב נטילת גלולות.

אז כיצד מונעים הריון ללא הורמונים?

אחד הפתרונות הוא דף VCF שנחשב לדרך מעולה להגנה יעילה. דפים כאלה הם מתמוססים ומונעים הריון בשל העבודה שהם מהולים בשכבת מגן שעליה קוטל זרע. שכבת המגן ידועה בראשי התיבות VCF שזהו החומר שקוטל את תאי הזרע ובכך אינו מאפשר התעברות.

מה היתרונות בשימוש בדפים ללא הורומונים?

בתחילה חשוב לציין כי הדפים אינם מכילים הורמונים כמו גלולות. למעשה החומר היחיד המעורב במניעת ההיריון הוא קוטל הזרע שפעיל למשך שלוש שעות. הדפים קטנים מאד, שקופים ואינם מורגשים וקל להחדירם אל הנרתיק.

מלבד זאת מדובר באמצעי מניעה שאינו חודר למחזור הדם ואינו משבש פעילויות שונות בגוף.

יתרון נוסף טמון בכך שהדפים מתאימים לשימוש גם עבור מי שמניקה או מי שאינה יכולה להשתמש בגלולות בשל עישון או מצבים בריאותיים כאלה ואחרים.

דפים כאלה אפשר להזמין באתרי אינטרנט ויש לוודא כי מדובר בדפים מקוריים של VCF. כך אפשר כבר עכשיו לקיים יחסים בנוחות והנאה ללא חשש מהריון שאינו רצוי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קוסמטיקאית בבני ברק
תעשיית היופי היא עסק של מיליארדי דולרים ששוויו כ-400 מיליארד דולר. ההערכה היא שתעשיית היופי תצמח ב-3...
קרא עוד »
ינו 23, 2023
נביעות לעומת מי עדן – האם יש הבדל במים?
כולנו אוהבים השוואות. זה לא באמת משנה היכן אנחנו עושים אותם, העיקר לערוך השוואות. מרצדס או BMW, מסי או...
קרא עוד »
אוק 22, 2020
פרוביוטיקה לגברים ונשים – תוסף מזון ידידותי לגוף
פרוביוטיקה זה למעשה תוספי מזון שיעדם הוא לאזן את כמות החיידקים בגוף האדם ולסייע לתפקוד טוב יותר של...
קרא עוד »
נוב 02, 2016